1. Rész- Vámpírlét

399 10 0
                                    

Egy sötét sikátorból sétálok ki éppen a vacsorámat hátra hagyva. Egy ember,sajnos nem bírtam magammal túlságosan éhes voltam és erőtlen, kellett a vér az emberi vér. De nem öltem meg, mert ha megöltem volna akkor ő is vámpírrá változott volna és én azt nem szeretném. Pár óra múlva felkel és azt fogja hinni,hogy támadás érte, mert meg igéztem,hogy erre emlékezzen. Hát ez vagyok én egy magányos vámpír ki az emberek véréből él meg. Megyek várósról városra és mindig több és több vér tapad a kezemre. Meghalni nem birok,már próbáltam megölni magam még az elején,egyedül voltam és nem bírtam már azt a sok vért a kibírhatatlan vér szomjat ami kínzót,nagyon sok vér tapad a kezemre a múltból. Mindent bevetettem,hogy meghaljak de semmi nem sikerült. Leugortam egy 4 emeletes ház tetőről csak a csontjaim törtek el,de rögtön a helyükre is álltak,abszolút nem fájt még csak meg sem éreztem. Kést is szúrtam már a szívembe,de semmi. Már golyót is eresztettem a fejembe, de semmi. Öregedni nem öregszem ezért megtanultam a vérrel az örök szenvedéssel és magánnyal együtt élni,igaz egy kicsit szívtelen lettem, de Istenem mégiscsak az ördög műve vagyok, nekem csak a rossz és a magány jár. 500 éves leszek egy hónap múlva,egy hónap lesz ,hogy a szerelmem átváltoztatott azzal az indokkal,hogy örökre együtt maradunk,de nem tartotta ígéretét és elment itt hagyott szó nélkül semmi búcsú semmi..semmi. Lehet,hogy ő végett járom a világot,hát ha meg találom. Amióta itt hagyott az óta nem voltam férfival,500 éve csak őt keresem...

Sétálgatok Miami csoda szép utcáin. Szeretek itt lenni , egyik kedvenc városom az összes közül. Mikor már közel voltam a hotelemhez ami a városon kívül helyezkedik el, fülemet megcsapta valami kellemes zene és felkeltette az érdeklődésemet. Honnan jöhet ez? Nagyon gyorsan futtok mint a szél,amikor futtok az emberek nem látnak csak egy kis szél csapja meg őket ha elhaladtam mellettük. Lábaim a hangok alapján egy aréna elé hoztak,ahonnan a tomboló zene és az emberek sikoltása volt hallható.

Hello mindenki! Meghoztam az 1. Rész remélem elnyeri tetszéseteket és hagytok magatok után nyomott.



Dark Blood-Harry Styles HungarianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin