1.bölüm

98 7 4
                                    

Bugün çok erken uyandım çünkü bugün benim doğum günüm ve bir sürü hazırlık yapmam lazım.Kalktım

elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Yemeğimi yedim ve kiyafetlerimi giyindim daha sonra en yakın arkadaşlarım zoe, bella ve buraktı. Size kendimi tanıtmayı unuttum ben hira 18 yaşındayım en yakin ve tek arkadaşlarım zoe, bella ve burak. 18 yaş günümde sevgilim zack ile bahçeye çıkmıştım arkanızdan ise solerin geliyirdu.Solerin uzun boylu sarışın çok güzel ama bir o o kadar da ukala bir kızdı. Ö gün solerin geldi ve zorla zacki kendine çekti ve öptü işte o zaman sinir katsayım arttı ve ellerimden kıvılcımlar çıkmaya başladı. Çok korkmustum kıvılcımlar hızlıca her tarafa yayıldı. O an şok olmuş durumdayım ama solerine kızgınlığım geçmemişti. Bir den ateşler sönmeye başladı. Sonra önüme baktığımda babamın ellerinden sular çıkıyordu. Vede babam rek ekiyle çocukları arkaya doğru ucuruyodu evet doğru duydunuz ucuruyordu arkaya baktığımda ise annemin ellerini çocukların şakaklarına koyup bir şeyler mırıldandığını gördüm ve yorgunluktan gözlerim karardı...
XXXXXXXX

Kalktığımda gözlerimi açamıyordum ama bazı sesler duyuyordum annem o daha hazır değil derken babam bir şey demiyordu yanlarındaki 2 adam ise 18 yaşına bastı vede güçleri açığa çıktı diyordu. Daha sonra zorlada olsa gözlerimi açtım ve annem uyandın mı tatlım dedi. Kendimi zorlayarak ayağı kalktım ve bağırmaya başladım.
NEYİM BEN SİZ NESİNİZ BU ADAMLARDA NEYİN NESİ NEYE HAZIRIM HANGİ GÜÇLERİM DİYE HAYKIRDIM ICIMDEKILERI

Annem sakin ol tatlım anlatacağız diyor du. Bende o zaman çabuk olun diye bağırdım. Annem yatağa oturdu ve oturmam için işaret yaptı daha sonra yanima babam oturdu ve annem lafa başladı.

---bak tatlım ben bir baş büyücüyüm baban ise element tanrisi ( element tanrıları elementinde çok ustalasmis olanlardir) sen ise yasak aşktan doğansin. Normalde öldürülmen gerek ama baban ve ben konseyde sözü geçenlerden olduğumuz için dunyaya geldik dedi. Bende o zaman ben neyim diye bağırdım. Annem ise sen bir melezsin vede bana geçmişi hatırlattı ben küçükken bahçeye çıkmıştım sonrasini hatırlamıyordum ve boynumda iz kalmıştı anne bana yirtilmis demişti ama meğersem bir vampirmis. Daha sonra annem bana sen bir kahinsin dedi. Sonra babam konuşmaya başladı. Bak kızım senin kanında hem büyü hem de dört element var vede tahminlerimize gore vampir de abilirsin. Ordan annem oksuruyo gibi yaptı ve tatlim bi akademiye gitmen lazım bu akademide senin gibiler ve değişikler var mesela Cadılar, kurtlar,vampirler,büyücüler, element kontrolcüleri, elfler, Cüceler, devler ve de daha çok dedi. O an istemedende olsa ağzım açılmıştı. Daha sonra adamlardan biri bu kadar açıklama yeterse hazırlanın kahin hanım yarim saate yola çıkacağız dedi. Bende ha gitmek istemiyorsam siyahlı bayım dedim. Ve oda bana öyle bi Şansın yok hadi hazırlan dedi. Anneme baktım ve bana hadi tatlım bunu yapmak zorundayız dedi......

YAZARDAN NOT

Bu daha ilk hikayem beğenmeyen olabilir lütfen dusuncelerinizi yorumlarda belirtin. Ve de bazi yazım yanlışları olabilir ozur dilerim.

vote ve yorum atmayı unutmayın.

ELEMENT KONTROLCÜLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin