Mediada hira daira aras( shan yeni oyuncu) shan
Kötülüğün bir ismi yok ama bir grup ( bu grubu bi dahki bölüm yazicam) ona devil diyor. Bu kadar ipucu yeter bence
Daira ve hira çığlıkları duydukdan sonra koşarak o tarafa gittiler gittiklerinde yerde olmuş bir cadı ve duvarda kanlarla yazılmış bir yazı ( bu sadece bir başlangıç kahin ) sesler üzerine bir çok öğretmen ve ogrenci gelmiş aralarında kahin kim diye konuşuyordı. Hatta biri' ezikler sınıfında bir kahin aaa! Diye dalga geçiyordu. . Hira bi olaydan çok etkilenmişti kendisi yüzünden biri ölmüştü hira çok üzülmüştü. Ama birşey yapamıyordu . O sadece birini dondurabiliyordu o kadar . Hiranın gözleri dolmuştu bunu anlayan daria hira ya bişey mi oldu diye sordu . Ama hira ağlamaktan cevap veremiyordu hira bu olaya gerçekten çok üzülmüştü. Daria hira yı odaya çıkardı. Ve Hiranın telefonundan arası arayıp olayı anlattı bunu duyan aras hemen yola çıktı.
ARASIN AĞZINDAN
Aras kapıda hira yı bekliyordu fakat 10 dakka geçmişti ama hira hala gelmemişti sonra birden telefonu çaldı arayan oydu aras cok mutluyddu ama belli etmemeliydi o okulun en sert ve güçlü olanıydı . Telefonu açtı ama bu ses hiraya ait değildi arad arayanın alexis olduğunu ve okulda bir cadı nın öldürüldüğünü Hiranın ise ağlama krizine girdiğini ve gelmeyeceğini söyledi. Aras bu laflar üzerine hava elwmntini kullanatak ( aras iki elemente sahip hava ve ateş) havalanarak akademinin icine uçtu girdiğinde cok fazla gürültü ve kalabalik vardı ama aras onları takmadan gidiyordu ki önünü layla çıktı layla kendini çok havalı sanan ve arasın yanında dolaşan bi sürtüktü fakat herkez onu arasın sevgilisi diye bilirdi. Aras önümden cekil layla acelem var dedi ve onu itti. Solerin çok kızmıştı aras onu arkadaşlarının ( zaten arkadaşları 4 kişi vede bunlar grup gibi bişey) önünde rezil etmişti. Layla arası takip etti ve bir odaya girdiğini gördü layla bu odadakilere yapacağını biliyordu.
HİRANIN AĞZINDAN
Hira ağlıyordu göz yaşlarını tutamiyordu. Derken burden kapı çaldı ve içeri aras girdi ve hemen hiraya nasılsın diye sordu . Fakat hira cevap verecek halde değildi daha sonra aras hira nın yanına oturdu ve ona sarıldı hira birazda olsa sakinlesmisti ...
YAZARDAN NOTvote ve yorumları unutmayın
Ve hikayenin nasıl olmasını istiyorsanız yorumlara yazabilirsiniz
Shan bu bölüm gelmedi bi dahaki bölüme artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KONTROLCÜLERİ
FantasíaHira 18 yaşına bastığında doğum gününde o kadar sinirlenmişti ki ne olduğunu anlamadı ve her yer alev aldı... Neyim ben! Benim gibiler kim? Nereye götürüyorsunuz beni. Ne kadar da gevezesin sus ve bekle.