DERSLER BAŞLIYOR

71 1 4
                                    

Mediada Hira..

Bu bölüm biraz arasın ağzından olacak.

ARASIN AĞZINDAN

Ders bittikten sonra onu tuttum ve ne kadar güzel olduğunu söyledim o an kıpkırmızı oldu o mavi gözleri bile kızarmaya başladı. Okula ilk geldiğinden beri gözümü ondan alamıyorum. Sarı saçları mavi gözleri sanki bir uyun içindeydi. Akşam onu yemeğe davet etmeye karar verdim.

HİRANIN AĞZINDAN


Aras iltifat edip gitmişti eminim ki o an kıpkırmızı olmuştum . Hemen oradan koşarak uzaklaştım daha sonra cadı okuluna gittim kendimi tanıtım ve hoca derse başladı merakla dinliyorudum çünkü hoca birini dondurma büyüsü(hidroice)nü anlatıyordu. Sıra sıra denedik ve ben başarılı olmuştum sıra arkadaşımı dondurmuştum adı alexis di. Daha sonra alexis ile biraz konuştuk . Kendisi de yeni başlamış bu okula. Sıcakkanlı ve tatlı biriydi. Daha sonra zil çaldı yemekhaneye indigimde arası gördüm onu görünce yine içimde kelebekler uçuştu . Aras yavaş adımlarla yanıma geliyordu yavaşça egildi ve nefesini boynumda hissettim o an orda ölebilirdim ve kulağıma bu akşam beach star da saat 8de dedi ve gitti. Saat sekizde dışarı çıkmak yasaktı acaba nasıl çıkacaktım neyse simdi onu bosverip derse yetismeliydim . Ders yine cadı okulundaydi bu sefer hidroice ı biraz daha geliştirip herhangi bi nesneyi veya canlıyı buz tutturmakti ama bu sefer beceremiyordum hoca yanıma geldi galiba adi kazandraydı tam hatırlayamadım yanıma geldi ve faha fazla konsantre olmalısın dedi ama olamiyordum çünkü annemi babamı ve arkadaşlarımı düşünüyordum . zihnimi boşaltmaya çalıştım ama biraz zor oldu. Yinede başarmıştım.

ARASIN AĞZINDAN

Onau davet ettikten sonra hemen beach Stara gidip bir masa ayirttim ama bir şeyi merak ediyordum saat sekizde nasıl çıkacaktı. Acaba gelcekmiydi. Diye düşünürken saat 5 olmuştu onu merak etmiş vw okula gitmiştim.

2 SAAT SONRA

dersler bitmişti odaya çıktım ve daria oradaydı nasılsın dedi bende ona Arası ve dediklerini anlattim biraz dedikodylu yaptık. Daha sonra ona akşam nasıl çıkabileceğimi sordum ida sen merak etme hadi hazırlan dedi cok sevecen ve cana yakın birisiydi. Hazırlandım ve 15 dakika vardı daria da hazırlanmıştı oda benimle gelecekti çünkü çok cekiniyordum bu ilk randevumdu . Üzerime siyah ve sırt dekolteli önden kuş tüyüne benzer şeyler vardı şık duruyordum . Ve daria ile çıktık birden bir çığlık duyuldu. ...

YAZARDAN NOT

az burazda merak edin. Acaba ne oldu vote ve yorumları unutmayın. .☺☺☺

ELEMENT KONTROLCÜLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin