O SADECE BİR RÜYA'YDI

42 1 0
                                    

O Sadece Bir RÜYA'ydı,
Bir gece yattım yatağıma. Sabah ne olacağını bilmeden habersizce. Sanki bu benim kaderimdi. Yıllardır beklemişimde gelmiş gibi.Sonra bir çarpıntı, bir heyecan... Aşık olmuştum sanki.Kendimi bilmeden aniden. Yavaş yavaş bağlanıyordum,sonunu goremeyecegim bir hikayenin içine.
Işte o an anlatılamaz yaşanılır bir şeydi...Sonra döndüm dedim ki; bak bu kız çok güzel, sever bırakamassın sonra söker yüreğini eline verir.Ama anladım ki ben bundan vazgeçecek gibi değildim. Yeni edindiğim  bir arkadaşla başladım bu hikayeye. Hikayenin başında biraz cekingenlikte yok değildi. Önce samimi olmak istedim ama fazla yeterli olmadı. Onun tarzında konuşmaya takılmaya başladım.Ve arkadaş olmayı başarmıştım artık. Samimi bir şekilde onunla sinemaya çıkmaya karar verdim. Delibal'a...
Kabul etmişti. Benim içim kıpır kıpır.
25 aralığı beklerdim... Ama sabırsızlanıyorum bilinçsiz bir şekilde. Aklımdan, onu kendime bağlamak, konuşmak, eğlenmek istiyordum. Galiba aşık olmuştum.
Onunla kimsenin konuşmaması, ona kimsenin dokunmamasını istiyordum. Kıskanıyordum... Artık onun yüzünü benden başkası güldürmesin istiyordum.Denedim,denedim, denedim...Uzaktan o kadar güzel görünüyordu ki yanına gelip kör olmaktan korkuyordum. Yine birgün arkadaşıyla konuşurken geri geri gelip ayağıma takilip kucagimda tutmustum. O an film sahnesini andırıyordu. Yine birgün geçti aradan... Artık fazla samimiydik. Konuşmalar, el tutanlar, vb.
Artık 25Aralık'ı bekliyorum... "Delibal"ı... ona bir hediyeyle artık hislerimi söylemek istiyorum. Bir hediye paketi ve içinde bir not " Yɑ gözlerin ɑklimdɑ Yɑdɑ ɑklim ɑdindɑ Yɑ hɑyɑlin kɑrsimdɑ Yɑ Sesin kulɑgimdɑ Yɑ ben çildiriyorum yɑdɑ çok seviyorum Yɑ sevmek çok güzel Yɑdɑ sevilen çok özel.."diye.

O Sadece Bir Rüya'ydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin