Kapitola první

56 7 0
                                    

Ahojte! Takže Musím vás varovat. Nic velkého nečekejte:-)
Tento příběh chci věnovat: Marrcus,gymli35,spurek
A Ted vzhuru do čtení a jeste dál!

Prave jefu sbabickou do nove skoly. ,Hura!'
,,Tak co, těšíš se?" Zeptala jse mě a ja protocil oci v sloup. A ona ,mi dala pohlavek!
,,Au!!!" Zakřičel jsem opožděně a sundal si sluchatka, jelikož jsme byli u školy.
,,Nedelej to nebo ti to zůstane." Zvýšila na mě hlas. Už zase.
,,Ok. Už můžu jít?" Řekl jsem přidrzle.
,,Jasně. Když se tak těšíš." Řekla a chtěla mi dát pusu. Naneštěstí jsem tam dál ruku. Nestojím o to, abych měl na tváři rtenku.
,,Babi. Jsem Už dost starý na to, bych jsem se líbal s babičkou." Vyšel jsem z auta.
Vešel jsem do školy a podíval se na svůj papírek, kde byl můj rozvrh. Uvědomil jsem si, že by bylo nejlepší zajít do ředitelny.
Zaťukal jsem.
,,Dále." Ozvalo se milé avšak přísné. Nadechl jsem se a vešel dovnitř.
,,Dobrý den." Pozdravil jsem slušně.
,,Á... Ty musíš být ten nový! Connor Sivan!" Řekla mi s úsměvem.
,,Ano."
,,Tak tě tu vítám. A doufám, že se ti tu bude líbit."
,,Tady máš heslo od skříňky. A když budeš něco potřebovat přijď."Řekla mi a náhle zazvinilo.
,,A teď běž Už teď budeš mít problém. Kdyžtak řekni, že jsem tě zdržela," Otevřela mi dveře a Já odešel.
Běžel jsem do třídy. Zaťukal jsem a vešel.
Málem trefil šlak! Seďěla na místě učitelky teta!!!
Podívala jse na mě a Já sklopil oči.
,,Vy musíte být ten nový. Connor Sivan, že?" Řekla mi a mě se z toho zježily chlupy na zádech!
,,Ano." pípl jsem.
,, Běžte si sednout. Zachvíly si vás prověřím." Se sklopenýma očima jsem šel do poslední lavice. Podíval jsem se co je ua hodinu a jaká je látka.Literatura-Anglie stálo na tabuli.
To zvládnu. Řekl jsem si s úsměvem. Spolužáci se na mě ani nepodívaly. Super!...
,,Takže Connore k tabuli!"
Poslušně jsem šel.
,,Takže tvé téma bude spisovatelé anglie." Řekla s vítězoslavným úsměvem.
,,Mezi slavné spisovatele patří:W. Shakespeare, J.K. Rowlingová, J. Swift...." A dalších 20 min. jsem o nich povídal. Nikdo z žaků si mě ani nevšiml. Teda až na jednoho. Byl krásný. Seděl tam a koukal na mě. Prohlížek si mě a já jeho.
Jeho blond vkasy nechávaly vyniknout jeho zelené oči. Piercing ve rtu a tetování na krku. Růže.
,,Pane Oakley. Vy Už máte práci hotovou?" Zeptaka se ho.
,,Ne. Ani ho mít nebudu!"
Začal si se hádat. Trvalo to asi 15 minut a Já to nemohl dál poslouchat.
Proto jsem si sedl na učitelskou židly.
Když si toho všimla učitelka i s Oliverem. Jak jsem si odvodil s jejich hádky.
________________________________________________________
    Děkuji, že jste to přečetli!:-)
Dále se chci omluvit za to, že se nic zatím nestalo. Nebojte. Brzo se to rozjede!
Prosím omluvte za chyby!

   I Love you!<3<3
Comments and voltes!;-)
Iris-deAngelo

Vím, že jsi tam někde[Boyxboy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat