Kapitola třetí

42 6 3
                                    

Děkuju vám za čtení!!!
Omlouvám se za to, že jsem dlouho mepřidala část, ale hroutí se mi svět. nemám sílu tu být...
Tento díl věnuji všem kdo četli Poslední naději od Marrcus a Alone_811 za to že i přes chyby a nálady drží se mnou. Je to skála...
Cením si toho.

Nejdřív jsem se byli jen mi dva protu sobě. Jenže pak se k němu přidali jeho kumpáni. A to byl můj konec.
Nejdříve to bylo vyrovnané a to díky mému posilování. Jenže pak mě chytily za ruce, opřeli mě o zeď a kopali, mlátili kam se jim zrovna zalíbilo. Byla to bolest ale Já za celou dobu neukápl slzu. Nehnul jsem ani brvou. Čekal jsem až si na mě vybijí svůj vztek.
,,Nechte ho!" Ozval se. Oliver!!!
Podívali se kdo to řekl a pk mě neochotně pustili a já tušil, že to je teprv začátek.
Přiběhl ke mě a já se na něj podíval. ,,Můžeš vztát?" Zeptal se a já přikývl. Stoupl jsem si. Jsem na bolest zvyklí. To víte na minulé škole jsem nebyl zrovna moc oblíbenej...
,,Pojď se mnou." Řekl a já šel za ním.
Došli jsme do volné třídy. Oliver za sebou zavřel dveře.
Přišel ke mě a začal mi hladit rány. Sykl jsem bolestí.,,Proč jsi je nechal, aby tě zmlátily?"
,,Protože bych se tak jako tak neubránil." Podíval jsem se mu do očí. Koukali jsme na sebe. Měl jsem chuť ho políbit.
,,Ale měl. A proč jsi alespoň nepoprosil někoho o pomoc?!" Řekl trochu chladně.
,,Protože by mi nepomohli." Odpověděl jsem po asi minutě ticha.
,,Ale já jo." Řekl mi. A pak mě políbil. Vyleklo mě to. Ale bylo mi to příjemný.
Nejdříve spojil naše rty. Poté mi jemně zkousil spodní ret. Po několika minutách nám Došel kyslík a Proto jsme se od sebe odtáhli.
Koukali jsme na sebe. Přitáhl si mě k sobě.
,,Miluju tě." Řekl a já se usmál.
,,Já tebe taky." Políbili jsme se ještě jednou.
,,Na. Vem si to. Uleví se ti." Řekl a vyndal s kapsy dózu s práškama.
,,A co to je?" Zeptal jsem se že zvědavosti.
,,Jen prášek na hlavu." Přikývl jsem a spolkl ho. Jak jsem po chvíli zjistil, že to nebyl jen tak nějaký prášek. Byla to droga.

________________________________________________________
Děkuji ua přečtení. Nevím kdy zase přidám část, ale každopádně thank you very much!!!
I love you all!
YOLO!!!
Please comments and votes!!!

Vím, že jsi tam někde[Boyxboy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat