Ben annemin tatlı yapmamış olmasına üzülürken kapı çaldı. Gelen babamdı tencerenin kapağını kapattıktan sonra Doruk tan önce kapıya koşup açtım . Babamın boynuna atlayıp iki yanağını sömürdüm. Babam da güldü ve yanağımı öperek karşılık verdi. Kenara çekildim ve mutfağa geçtim . Doruk babamı karşıladı ve sofraya geçmek için ellerini yıkadı. Babam ve doruk sofraya oturdular annemle bende yemekleri getiriyorduk. Annem pilavı ve salatayı sofraya yerleştirdi ben çorbayı koyuyordum ki ayağım takıldı ve dengemi saglayamayarak sıcak çorbayı Doruğun üstüne boşaltım. Doruk hissetiği acı ile yerinden kalktı ve lavaboya koştu, annem zaten panik bir kadın dı oda doruğun arkasından gitti babam bana baktı sinirli gözükmeye özen gösterdi ama o tombullukta ciddiye alamadım ve kısık sesle " kim koydu o çocuğu ayağımın altına" dedim babam ciddiligini kaybetti ve sırıttı bende mutfaktan canım aşkım sarı bezi getirip döktüğüm yerleri temizledim...
Yaklaşık bikac dk sonra annem ve doruk geri geldiler sofraya oturduk ve soğumuş olan yemeklerimizi yemeye başladık. Doruk salataya her çatal saplayısında gözleriyle beni deliyodu. Bende genelde göz göze gelmemeye çalışıyordum annem laf arasında " iyi bisey olmamış " dedi. Ben o an " annem veteriner sonuçta bisey olmazdı " diye icimden gecirdm fakat ayağıma gelen uyarı tekmesinden sonra doruğun bakışlarıyla karşılaşıp sesli düşündüğümü anladım. " neyse ben doydum " dedim ve sofradan kalıtım.
Odama geldim etrafta duran kıyafetlerimi dolabıma fırlattım .Masanın üstünde duran laptopuma açtım. açılmasını beklerken altındaki sandalyeyle odanın ortasında salak salak dönmeye başladım. açıldığında birkaç siteye girdim tabiki rüzgarın hesaplarına baktım⊙﹏⊙ ve kapattım. Dolabımı açtım yarın ne giyebilcegimi düşündüm dolaba mal mal baktım ve tabiki " giyecek hic bir şeyim yok -,- " diye sitem etmeyi de unutmadım. dolabıma birkaç dakika bakıstıktan sonra sıyah bilek pantolonum ve hardal sarısı kazagımı alıp kenara attım.
Aşağıdan babam ve doruğun sesleri yükselirken bu gün mac olduğunu unuttuğum için kendime kızım. Diğer kızlardan farklı olarak futbolla alakam vardı fanatik bir fenerliydim. Çekmeceleri alt üst edip formamı üstüme geçirdim ve babamlara eslik etmek işçin aşağı fırladım. Son 40 dk yetisebilmistim.
Annem mutfaktan atıstırmalıarı getirip önümüze koyarken ekranı kapatmasından dolayı biraz soylendik o da son tabagı sehpaya - siz mi susarsınız ben mi susturıyım- der gibi geçirdi mecburen sesimizi kestik. Eline hayvanlarla ilgili bir dergi alıp koltuğa kuruldu. 40 dk boyunca küfürler çığlıklar filan havada uçuştu. En son doruğu televizyonu kırmaması için tutuyordum daha sonra fenerin yendiğini duyunca sarıldık çığlık filan atıyoduk annem sinirlendi ve " Odalarınıza!! " diye tısladı . İtiraz etmeye gerek yoktu babama gore annem daha dominant biriydi . Babama parmaklarımla bir öpücük gönderdim anneme sarılıp iyi geceler dedikten sonra ayaklarımı suriyerek odama doğru çıktım
Formamı bir kenara fırlatıp pandalı pijamalarımı üzerime geçirdim. Yatağıma uzanıp elimle telefonumu aradım bulamayınca oflayıp odamdaki kıyafetlere gözümü diktim. Daha sonra kıyafetlerimi etrafa saçarak telefonuma ulaştım telefonuma sarılıp arkamı döndüm ve o da mı ne kadar dagıtıgıma baktım. Toplamaya fazlasıyla usenmistim bu yüzden kıyafetleri kaldırmak yerine üzerlerinden atlamayı tercih ettim. Yatağıma yatıp interneti açtım wp gurubuna girdim ve bizimkilerin saçma sapan konuşmalarını okuyup gülmekten kendimi alıkoyamadım.
BizimkilerjsjsjdElif: Dogaaa...
Ersin: bırak doğayı al beni al elif beni al ⊙﹏⊙
Elif: ersin kes sesini...
Ersin: senin dudakların benimkilerle birleşse. Sesim zaten kesilecek haberin yok güzelim ;)
Elif, Ersin kişisini çıkardı.Bunu görünce istemsizce bir kahkaha attım ne yalan soyliyim ersin hak etmiş ama. Elifin nediyecegini merak ettiğim için vakit kaybetmeden aradım.
Alo...
- alo elif noldu canım bir sorun mu var ersin mi bir şey yaptı
Ya bırak yavşak ya attım zaten guruptan yarın sızlanmasa bari basımda. Zaten sen gittin yanım da bos kaldı ersin oturmadan birileri otursa bari...
Ya gittin deyince okulun nasıldı alısabildinmi
- elifim daha ilk günüm nasıl alısmamı bekliyorsun
Haklısın bitanem ya aklıma gelmedi. Yakısıklı birileri var mı dedikten sonra kıkırdadı
- olmazmı kanka rüzgar diye bir çocuk var bildiğin taş Taş yani
Arkadan birkaç ses geldi ve ardından elif:
Canım benim kapatmam lazım ya hadi seviliyorsun
- öptüm bir tanem dedikten sonra telefonu kapattımYatagım da uyumaya çalışırken okuldan gelince uyıdugum için dönüp durmaktan başka bir şey yapmadım. Daha sonra bunun boyle olmıycagını anlayıp telefonumda watpatt te kitap okumaya başladım. Gözlerim artık acık tutamıyacagım kadar ağırlaşmıştı bende yenik düşüp uykuyandaldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana İkizimi Anlat !
Teen FictionMerhaba,bazı hikayeler vardır hani içinde yaşarsınız onları,sabırdır herkezin umudu...İşte bu kitapta da kendi benliğinizin altında yatan özleminizi farkedeceksiniz Doğa,yüzüne esen Rüzgarını sevdi,Dorukta içinde geçtiği Bestesini ... Doruk korktu...