Bölüm 2

10.7K 454 25
                                    

Gözlerimi kapattım fakat hala uyuyamıyordum.Gözlerimi odanın içerisinde gezdirdim.Hoş bir tasarımı vardı. Ha bide odanın içinde bir banyo vardı deneme süresi olduğu için çok eşya getirmemiştim.Onları yerleştirip duşa girmeye karar verdim.Havlumu da alıp banyoya girdim.

Duştan çıkınca havluyu bedenime sarmak için elime aldım fakat havlu orta boy bir havluydu kalçamın hizasında bitiyordu.Yalnış havluyu almışım inanılmaz.Neyse ki yalnızdım.Kapıyı açıp yalnız olmadığımı fark etmem uzun sürmedi.Aras tam karşımda ki yatakta oturuyordu.Beni görünce direk gözleri havluya doğru kaydı.Şok olmuştum izinsiz girmişti ve ben yarı çıplak durumdaydım.

''Önüne dön sakın buraya bakma!''

''Merak etme senden daha güzellerini gördüm bilirsin''

''Ego yığını''

''Ha bu arada yarım saat  sonra aşağıda ol''

Kafamı salladım ve hemen üzerimi giyinip aşağıya indim.

''Gel Eylül otur şöyle'' sanırım bu Aras 'ın annesiydi.Yani bu çocuk bu kadından çıkmış olamazdı!

Gösterdiği yere oturdum. "Sanırım artık Arasın sekreterisin bi nevi bakıcısı gibi "
"Evet efendim "
"Peki o zaman bundan sonra umarım kalıcı bir şekilde işine devam edersin."

"Sen hiç merak etme sanırım iyi anlaşıcaz "dedi Aras Bey (!) Alaycı tavrıyla.

Sadece gülümsemekle yetindim. Ardından tüm aile üyeleri dinlenmek için odalarına çekildiler.

Bende odama doğru yol alıyordum Aras kolumu sertçe kavrayıp duvara yapıştırdı. Hafif inlemiştim.

"Ne yapıyorsun ya bırak sana kolumu canımı acıtıyorsun."

"Sen hep böyle mızmızlanır mısın?"

"Hayır ben mızmız değilim. "

"Öylesin" dedi yüzüme daha çok yaklaşırken.

"Bırak beni " dedim fakat sesim bit kadar çıkıyordu.

"Hayır"

Refleks olarak dudaklarımı yaladım. Gözleri direk dudaklarıma kaydı.
 
Nefesi yüzüme çarpıyordu dudakları dudaklarıma arz edecek şekilde yakınlaştı.Aptal kafam onu tahrik etmiştim.

Sadece ağzımdan şu kelimeler döküldü.
"Bırak beni"

Işte yeni bölüm umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı unutmayın.

Mafya BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin