"Bırak beni"
Nefesi dudaklarımı delerek geçiyordu.
Bu kadar yakın olamazdık olmamalıydı.Aras ' ın Ağzından
Eylül'ü eve bıraktıktan sonra bir kaç piçin işlerini bitirmek için depoya doğru sürdüm.
---------------------------
Yarım saat sonra eve gelmiştim. Odama doğru ilerliyordum. Eylül'ün odası ile benim odam karşı karşıyaydı. Bu da benim işime geliyordu anlarsınız ya . Her neyse kapısını açıp içeri girdim. Banyodaydı galiba içreriden sesler geliyordu. Bu da beni keyiflendirmişti. Yatağına doğru oturdum ve çıkmasını bekledim. Ben etrafa göz gezdirirken kapı açıldı ve üzerindeki kısa havluyu bedenine tutuşturmaya çalışıyordu. Gercekten mükemmel bir fiziği vardı. Fakat bu beni ilgilendirmez. Sonuçta o benim bakıcımdı daha fazlası da olamazdı.Onu umursamadım ve odadan çıktım. Annem beni yanına çağırdı.
"Evet anne"
"Bak oğlum Eylül çok iyi bir kız ve ben bu kızı çok sevdim artık bu sonucu olsun""Bakarız anne"
"Hadi ama oğluşum yapma böyle"
Oğluşum nedir amq ya
"Anneeee"
"Şimdilik öyle olsun hadi bakalım"
Neyse diyip koltuğa oturdum.Eylül de gelmişti biraz konuştuktan sonra merdivenlere çıkmak için yöneldi . Arkasından gittim. Kolunu serçe kavrayıp duvara yapıştırdım. Bana böyle sert davranmaması gerekirdi. Fakat kendisi inatçı ve mızmız olduğu için bunu kabullenmek istemiyordu hanfendi(!)
"Bırak beni"
"Hayır" dedim ona daha çok yaklaşırken
"Ne istiyorsun? "
"Ne istediğimi biliyorsun"
"Bilmiyorum rahat bırak beni"
"Bir anda annemin sesini duymamla küfür ettim ."Aras biz dışarı çıkıyoruz"
"Gözlerimi gözlerine kilitleyerek tamam dedim.
Tabii hemen bu fırsattan yararlanarak koşarak odasına çıktı
Odası'nın kapısını çat diye açınca bi an irkildi.
"Yarım saat sonra hazır ol arabaya gel eğer geç kalırsan beklemem giderim." Diyerek odasından çıktım.
Eylül'ün ağzından
Pat diye açıyo kapıyı hayvan ya çıplak olsaydım.Ha . ya giyinseydim. Hiç bunları düşünmüyo beyefendi aklı fikri sapıklıkta Esma hanım seslenmeseydi sonunda ne olurdu bilemiyorum valla bu işin sonu yatağa kadar gidebilirdi. Neyse yarım saatim var ben burda hala lak lak ediyorum. Hemen duşa girdim. Dolabı açtığımda siyah renkte mini süper elbiseyi üzerime geçirdim. Siyah platformu da ayağıma geçirdim. Çantamı aldım .
Saçlarımı salıp dalgalı bir görünüm sağladım ince bi eyeliner çekip kırmızı rujumu sürdükten sonra hazırdım.Aşağıya inerken saate baktım tam 27 dakika olmuştu hani alkış?
Merdivenlerden inerken beni süzen Aras a doğru baktım.Ne de olsa hoşuma gitmişti . Beni küçümsemesi iyi değildi.
" Daha üç dakikan var ve sen hala giyinmemişsin. "
"Körsün herhalde giyindim ya"
"Giyinmişsin ama sadece üstünü giymişsin"
"Giyim tarzıma karışmassın her halde (!)"
"Eğer patronunsam karışırım"
"Şimdi git ve üzerine adam akıllı bişeyler giy."
"Sonunda kurtarıcım olan araba kornası çaldı ve ben de üzerimi değiştirmeden kapıdan çıktım.
---------------------------------------
Arabaya binmek için ön koltuğa uzandım ve oturdum. Ne de olsa patronların arkaya oturması gerek dimi filmlerde öyle oluyordu.
"Sana öne oturma iznini kim verdi? "
"Anlamadım?" Dediğim andan beni kolumdan tuttuğu gibi yanına otuturdu. Hayır yani alamıyorum neden böyle yapıyordu. Yol boyunca birbirimize kaçamak bakış atıp durduk.Sonunda bar gibi bir yere gelmiştik.
İçeri doğru girdiğimde burnuma dolan iğrenç kokuyu yüzümü ekşitmeden duramadım. Aras hemen elini belime attı. Ona ne oluyo bakışımı atınca önüne dön dedi.------------------------------
2 saattir burdayız ve Aras ı hala masadan kaldıramadık.
"Ya kalksana"
"Hayyyırrr bi tane bukadarccıık dahhha içiiyyimmm bbiitdi.
Sonunda eve gelmiştik ve ben Arası sessizce merdivenlerden çıkarıp yatırıcaktım."Dursun zamman dursun diyorsun da oyun değil ki yaaşşammakkk "
"Sus ya bi sus "
Sonunda odaya getirdim.Yavaşça yatağına yatırırken üstünüde örttüm. Arkamı döndüm ve adım atmaya yönelmişken kendimi yatakta buldum buda iyi alıştı ha bu kola asılmayı.
"Napıyosun""Gitme"
"Gitmem gerek"
"Gitmeni istemiyorum"
---------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Bakıcısı
RandomMerhabaa bu benim ilk Hikayem olacak o yüzden okursanız sevinirim