New Friends..

1K 70 7
                                    

Kedudukan Snsd & Exo...

P=Pelajar
|=meja

                (Papa maklumat)                   

P1|P2   P3|P4|P5

P6|P7|P8   P9|P10

Ta|Ti   Yu|Seo|Yo

So|Hy   Je|Su

Ba|Su|Lay   Kai|Hun|Han

Kr|Tao|Xiu

Che|Cha|Dyo   P11|P12


(Pintu)         (Papan putih)                

(Hah!kalau pasal nama tu korang pandai pandai lah pikir siapa dia XD author malas nak terangkan heheh)

Puan Choi memulakan pengajarannya didepan tetapi dibelakang...hmmph!korang bacalah sendiri ye?XD

Di belakang kelas...

"Hyung sampai bila kita kena stay kat alam manusia ni n rahsiakan umur sebenar kita n rahsiakan indentiti kita?"tanya Sehun bertubi tubi kepada Luhan secara berbisik.

"Aihh..sehunnie..shh!nanty diorang dengar!"kata Luhan secara berbisik.

"Hehe miannei hyung*garu kepala yang x gatai*"balas Sehun.

"Hyung n Sehun sembang ape?"tanya Kai.

"Nothing Kai..kau jangan sebuk ni hal diantara aku ngan Luhan hyung*jelir lidah*"kata Sehun.

"Huh!!*pout*"

"Hahah dah dah kamu berdua ni nama pon twin but perangai macam bukan twin eh?betul ke ayat aku ni?aahh lantak lah!*tukar topik*Sehun pasal tu nanty waktu rehat kita cakap lain..Kai pon boleh join kitaorang.."kata Luhan.

"Arraseo hyung.."balas Kai & Sehun lalu memandang ke depan untuk menumpukan perhatian mereka..

"Unnie.."panggil Yuri.

"........."Taeyeon & Tiffany tidak mendengar panggilan Yuri.

"Aishh..unnie!"panggil Yuri lagi.

"............"Taeyeon & Tiffany masih tidak mendengar panggilan Yuri kerana terlalu tekun mendengar ajaran dari Puan Choi.

"Aishh Unnie Taenggo!Unnie Pink Monster!"jerit Yuri tetapi perlahan & masih boleh didengari oleh manusia di sebelahnya.

"Waeyo yul?"tanya Taeyeon & Tiffany serentak.

"Hah!baru dengar...adoi unnie ni tekun gila dengar ajaran Puan Choi..sampai x dengar panggilan yuri..."kata Yuri geram.

"Ala..miannei Yuri ahh...unnie x sengaja x dengar panggilan Yuri tadi.."balas Taeyeon.

"Yup betul tu..hah!asal Yul panggil unnie?"tanya Tiffany cuba menukar topik.

"Hmm unnie x bau ke?"tanya Yuri.

"Bau?bau ape?"tanya Taeyeon.

"Ishh bau puak Wolf leh..n unnie x rasa ke ada kuasa lain selain kita?"tanya Yuri.

"Actually Yul memang unnie rasa macam tu dari awal lagi..but unnie buat x tau je becuz unnie rasa perasaan unnie je.."kata Tiffany.

"Nae..unnie pon rasa macam tu!"sokong Taeyeon.

THE 9 ANGEL & THE 12 WOLFWhere stories live. Discover now