Kisah Silam The Soshi Kingdom & The ExoL Kingdom...

931 49 0
                                    

Flashback...

Pada suatu hari...di The Soshi Kingdom...

Mereka sekeluarga dari puak Angel mengadakan majlis sambutan hari jadi The Triplets yang ke 18 tahun.. tiba tiba...naga hitam menembak ke arah Queen puak itu..

"Aah!!!"jerit Queen The Soshi Kingdom.

"Omma!!"jerit Snsd.

Mereka semua berlari kearah Queen puak Angel..King puak Angel memangku isterinya...

"Yeobo..bertahan ye?..oppa akan rawat chagi.."kata Encik Lee Soo Man a.k.a King puak Angel...lalu dia meng'healing' isterinya..

Naga Hitam itu bertukar kepada Lelaki yang berwajah bengis..

"Alfer!!"jerit Snsd.

"Haha!!itu baru sikit wahai tuanku...nanty saya akan bagi lebih teruk lagi kepada keluarga tuanku.. bukan sahaja Queen..tetapi...puteri puteri kesayangan tuanku dan rakyat rakyat jelata...HAHAH!!*ketawa jahat*"kata Alfer.

"X guna kau Alfer!!pengawal lindunggi puteri puteri beta!!& serang Alfer!!"arah King Lee Soo Man.

Pengawal pengawal itu mengikut arahan King Lee Soo Man..tetapi Alfer berjaya mengalahkan pengawal pengawal itu dengan mudah..puteri puteri itu tidak dapat mengawal kesabaran lalu bertukar kepada Angel yang cantik dengan mempunyai sayap dibelakang badan mereka...lalu mereka menyerang Alfer...Alfer berkata sebelum menghilang.

"HAHAHA!!jangan korang pikir aku dah mengalah!!aku akan kembali dengan 'angkatan tentera' aku!!"kata Alfer lalu bertukar kepada naga hitam kembali.

Pada masa yang sama..di The ExoL Kingdom...

The ExoL Kingdom membuat majlis sambutan semperna ulangtahun perkahwinan yang ke 28 tahun buat King & Queen puak Wolf..mereka membuat majlis makan makan bersama rakyat jelata..tetapi majlis itu terpaksa dibatalkan serta merta akibat gangguan oleh Seekor burung gagak hitam yang besar!!Kejadian yang terjadi di The ExoL Kingdom seperti Kejadian yang berlaku di The Soshi Kingdom..burung gagak Hitam itu menyerang Queen puak Wolf...

"Aah!!!"jerit Queen Kim Jin Ri.

"Omma!!"jerit Exo.

"Yeobo!!bertahan!!*berlari kearah Queen Kim Jin Ri*Yeobo sabar ye.. Lay ah!!mari sini healing omma kamu..."kata King Kim Woo Bin.

"Arraseo appa!"balas Lay lalu berlari kearah appa & ommanya.

Exo bertukar kepada wolf lalu berlawan dengan burung gagak itu..

"Kau sape ahh!!?"tanya Xiumin selaku paling tua.

"HAHAHA!kau x perlu tahu aku sapa.."balas burung gagak itu.

"Lebih baik kau jawab cepat!!sebelum aku..."kata kata Kris sengaja tidak dihabiskan.

"Kalau x ape!?"tanya burung gagak itu.

"Channie!kamu bersedia?"tanya Kris.

"Yes hyung!"balas Chanyeol.

Mereka bertukar kepada haiwan berapi yang boleh terbang..Kris bertukar sebagai Dragon manakala Chanyeol bertukar kepada Pheonix iaitu burung berapi yang besar!lalu menembak bebola api & api kearah burung gagak itu..tetapi malangnya burung itu berjaya mengelak..

THE 9 ANGEL & THE 12 WOLFWhere stories live. Discover now