''Faith, wakker worden je moet naar school!'' Roept mijn moeder van beneden. Zuchtend stap ik uit bed en pak wat kleding en loop naar de badkamer. ''Eerst maar douchen..'' Zeg ik mompelend en stap de douche in.
Na langer dan 10minuten stap ik de douche uit en droog me af en kleed me aan, ik doe wat mascara en verzorgende lipgloss, ik borstel mijn haren door en loop naar beneden en ga zitten bij de rest.
''Faith, jij brengt je broertje naar school'' Zegt mijn moeder vastbesloten. ''Stiefbroertje..'' Mompel ik en neem een hap van mijn appel. ''Maar, ik weet niet eens waar mijn school is laat staan dat ik weet waar zijn school is'' Zucht ik en pak wat eten en doe het in mijn school tas. Ik hoor mijn telefoon een geluidje maken en ga direct even kijken. 'Hi Faith, ik kom je ophalen over 10minuten x Calum' Staat er. ''Huh..'' Mompel ik, hoe komt hij aan mijn nummer? Nevermind.
Ik plof op de bank en kijk nog even door twitter, en kijk nog even of mijn vrienden uit Amsterdam nog iets gezegt hebben. Niemand dus, niemand mist me ugh. Was ook wel te verwachten, ze deden echt fake toen ik vertrok. Gelukkig heb ik Max nog, mijn beste vriend allertijden. Hij heeft me belooft toen ik wegging dat hij me zou komen opzoeken, hij zei het nogwel op zijn knieën met een stukje onkruid in zijn hand. Als ik er weer aan denk moet ik er weer door lachen. Ik sta op van de bank, en neem mijn tas mee. ''Bryan! Kom nu hier of anders kan je t zelf uitzoeken'' Gil ik naar boven. Ik wacht een paar minuten maar hij is er nog steeds niet. ''Ik ga, doei Bryan!'' Roep ik naar boven en loop de deur uit. Ik zie Calum buiten staan en ik loop naar hem toe. ''Hi Calum!'' Roep ik en val bijna over een losse stoeptegel. ''Godver..'' Mompel ik en sta weer recht. ''Hey Faith'' Zegt hij en geeft een knuffel. ''Ben je klaar voor je aller eerste schooldag?'' Vraagt hij en prikt me in mijn arm. ''Nah niet echt'' Zeg ik en stoot Calum tegen zijn schouder. ''Hm, het gaat wel leuk worden want ik ben er!'' Zegt hij vrolijk en trekt mij mee het schoolplein op. ''Wow'' Mompel ik, dit is veel groter dan de school waar ik op zat.
''Kom Faith, ik ga je voorstellen aan mijn vrienden!'' Roept hij vrolijk, en pakt mijn hand. Ik lach en ik ren met hem mee. ''Faith, dit zijn Ashton en Luke. Jongens, dit is Faith mijn nieuwe buurmeisje'' Ze geven me allemaal een knuffel. ''Waar kom je vandaan?'' Vraagt Ashton. ''Ik kom uit Nederland, Amsterdam'' Zeg ik en glimlach. ''Oh cool!'' Zegt Luke en geeft me een highfive. ''Waarom ben je helemaal naar Australië gekomen?'' Vraagt Ashton. ''Mijn ouders gingen scheiden, en mijn moeder kreeg een nieuwe vriend en die woont hier in Australië, dus nu woon ik hier'' Zeg ik zuchtend.
Flashback 13 terug.
''Dit is al de zoveelste keer dat je dronken thuis komt Ryan! Waarom kun je hier niet mee stoppen!'' Hoor ik mijn moeder roepen beneden, mama zei dat ik moest gaan slapen maar dat lukt niet als papa en mama zo erg schreeuwen. Waarom doen ze zit nou, het is echt niet leuk. Ik zit op ze trap met mijn knuffelbeer in mijn hand en de tranen rollen langzaam over mijn wangen. ''Ik mag doen wat ik wil! Je bent mijn moeder niet!'' Hoor ik papa roepen, en ik hoor iets kapot vallen dat me steeds banger maakt. Ik hoor mijn moeder huilen en ik hoor een harde bonk. Ik schrik, en loop voorzichtig naar beneden en zie mama op de grond liggen. ''Mama!'' Roep ik en ren huilend naar mama toe. Ik kijk papa aan en zie woede in zijn ogen. ''Papa waarom heb je mama auw gedaan?'' Vraag ik en kijk hem aan met waterige ogen. ''Jij, jij vreselijk kind dit is allemaal jou schuld! Jij hebt dit veroorzaakt!'' Roept hij en schopt met volle kracht tegen mijn beentjes zodat ik val.
Einde Flashback.
Een paar tranen rollen over mijn wangen, ik veeg ze snel weg en zie Calum bezorgt naar me kijken. ''Faith? Gaat het je bent zo stil. Oh waarom huil je?!'' Roept hij en gooit een arm om me heen. ''Niks, gewoon dacht aan iets'' Zeg ik en doe alsof er niks is. ''Als er iets is moet je het wel zeggen he'' Zegt hij en aait mijn wang. ''Ja, ik wil niet dat zo'n mooi meisje huilt'' Zegt Ashton en lacht.
JE LEEST
Popular guy | mgc
FanfictionNa de scheiding van Faith haar ouders stort het leven van Faith helemaal in elkaar, een nieuwe stiefvader, nieuw stiefbroertje, nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe mensen, een nieuw begin. - Hii lezers :) leuk dat jullie een kijkje nemen in mijn...