Anna
Když už nás přestala flaška bavit , tak jsme se přesunuli nad jídelnu , kde se promítal film.
S Emmou jsem si sedla úplně dozadu tak , že jsem měla záda opřena o zeď a nohy natáhle před sebou.
Lukas a Thomas si lehli a hlavu položili na naše nohy. Thom na Emmine a Lukas na ty mé. Chvilkama jsme se dívali a chvilkami spali. Takhle se to táhlo celé odpoledne.Šla jsem vykonat večerní hygienu.
Procházela jsem mezi chatkama."Anno!" zavolal na mě někdo. Lukas.
"Ano?" zeptala jsem se.
"Počkej." došel ke mě a bez jediného slova mě přitiskl na zeď jedné z chatek a spojil naše rty. Sjel mi rukama na zadek a pořádně ho stiskl. Po chvíli jsem cítila , jak mě něco tlačí do podbříšku. Ano , byla to jeho erekce.
Odlepila jsem se od něho , podívala se na jeho bouli a kousla se do rtu."Nedělej to." řekl mi to s šibalským úsměvem.
"Co jako? Tohle?" a schválně jsem si zkousla ret.
Vzdychl.
"Anno , chci tě. Teď hned." řekl a já se rozhodla ho trochu podráždit.
Vrhla jsem se na něj a tentokrát jsem ho já přitiskla na protější zeď vedlejší chatky. Líbala jsem ho tak dravě a zároveň mu dala ruku po triko , kde jsem přejížděla přes jeho břišní svaly. Když to nečekal , odtrhla jsem se od něj , vytáhla ruku z poza trika a přejela k jeho rozkroku , kde jsem přes kalhoty zmáčkla jeho bouli. Celou dobu jsem se mu dívala do očí. S rukou na jeho rozkroku jsem si skousla ret a odešla.
Stál tam jako opařenej. Vítězně jsem se sama pro sebe usmála.
Ani nevím , proč jsem to udělala. Ale ten jeho výraz....ano , stálo to za to.Doufám , že nás nikdo neviděl.
Ve dveřích do koupelen jsem se na něj ještě otočila. Pořád tam stál. Poslala jsem mu vzdušnou pusu a zapadlo do umývarek.
Lukas
No to si dělá prdel?!
Tak tohle mi ještě nikdy žádná holka neudělala.
Stál jsem tam sám a nevěřil svým očím.
No , ehm sám... Můj pták byl tak vzrušený , že se mi skoro prodral skrz kalhoty.Kdyby se tohle stalo ještě před pár dny , tak bych přesně věděl , co dělat. Šel bych za nějakou holkou a prostě se sní vyspal. Ale teď takovou potřebu nemám. Nechápu se...nepoznávám se.
To ji vrátím.
Řekli nám , že se za chvíli bude poušteš noční promítání.
Nachystali k tomu i popcorn a každému z nás dali plastovou mističku , do které nam popcorn nasypali.
Je to fajn a nemám nic proti , ale na filmy nebo pohádky se díváme pořád. Jde vidět , že už sami nevědí , co vymyslet.Opět jsme si lehli na rozložené deky a pozorovali film.
Všiml jsem si , jak Anna odchází. Asi jde na záchod.
Čekal jsem až vejde do koupelen. Pak jsem se zvedl a vydal se stejným směrem.
Anna
"Emmi , jdu na záchod." řekla jsem jí a vydala se vstříc noci sama na záchod.
Bála jsem se , ale pořád se v duchu uklidňuji tím , že kousek ode mě je plno lidí.
"Baf!" vylekal mě někdo za rohem , když jsem vycházela jsem.
"Ááá." zapištěla jsem.
"Klid klid." uklidňoval mě Lukas se smíchem.
"Ty debile!"
"Ale noták."
"Víš jak jsem se lekla?"
"No , očividně pořádně." uchechtl se.
Naštvaně jsem ho rukou strčila do hrudi , aby udělal krok do zadu a šla jsem směrem ke kinu.
Ale on mě chytl zezadu za ruku a přitáhl k sobě.
"Hej!" protestovala jsem.
Dlouhi to nešlo , po chvilce jsem podlehla a jeho polibky jsem mu opětovala.
"Pojď do cha-chatky." šeptal mi do rtů.
Tak jsme šli ruku v ruce rychle do naší chatky.
Sotva jsem stihla zavřít dveře a už se na mě vrhl. Malými krůčky jsme došli po okraj mé postele , kde jsme oba spadli.
Začal mě líbat na krku a mačkat prsa.
Vzdychala jsem , už jsem ho chtěla mít v sobě.
Sundal mi triko a později i podprsenku. Jazykem mi začal dráždii bradavku a přitom rozepínal mé těsné kalhoty. Rukou přejížděl přes mé kalhotky."Ach" vypadlo mi z úst.
Už ho chci mít v sobě , prosím!
Nakonec sundal i kalhotky a jazykem mi přejel po mé štěrbince.
"Panebože." vzdychala jsem.
Ale on se náhle zvedl , dal mi cudnou pusu a šel směrem ke dveřím.
"Co to děláš?!"
"To máš za to!" zasmál se a zatáhl za kliku.
"Ty hajzle!" nadávala jsem mu.
On se jen ušklíbl a vyšel ven z chatky.Nasraně jsem si začala sbírat oblečení poházené po zemi.
Prudce se otevřely dveře a v nich stál Lukas.
"Seru na odplatu , musím tě mít!" řekl a vzhledem k tomu , že měl košili , tak si jí jedním pohybem během věty celou rozepl a šel rychle ke mě.
Hodil mě zpátky na postel a vnikl do mě.
V té rychlosti ani nevím , kdy si stihl sundat kalhoty. Ale to je mi teď úplně jedno.Pohyboval se tam a zpátky.
Cítila jsem přicházející orgasmus , tak jsem se přilepila na jeho rty , abych utlumila svůj výkřik , kterÿ určitě za chvíli příjde. A stalo se tak. Udělala jsem se a on pár sekund po mě.Leželi jsme vedle sebe a udýchaně se dívali na strop.
Wow....tak to bylo rychlý.
Nová část jak jsem slíbila :)
co na to říkate?Snad vám nevadí , že je to takové...sprostější :D :/
Děkuju za každý hlas , komentář a taak :D
A taky za překonání 3K reads. Dekuji!
Mejte se krasne :)