Ps. Even een paar dingetjes die je vooraf moet weten;
- ik gebruik als titel voor een hoodstuk gewoon hoofdstuk 1, 2 etc.
- de schuin gedrukte stukjes zijn meestal gedachtes tenzij vermeld.
- ik gebruik de ik-vorm.P.o.v. Beau
Ik werd wakker van een harde ondergrond onder me en kom langzaam overeind.
'Ik kan me niet herinneren dat ik op de grond in slaap gevallen ben'. ' duhh dat ben je ook niet'.
Oo dat betekende dus dat ik van bed af ben gerold.
'Hmpf nooit geweten dat ik zo woel in bed. Behalve die andere vijftig keer dat ik wakker werd op de grond' . (Sarcasme be like)
Ik ben ondertussen al overeind gekomen en verbaasde me over het feit dat jullie dit lezen terwijl ik niks over mijzelf verteld heb.
'Wow ik ben een slechte gastvrouw. Maar goed ik zal me even voortstellen;
'Ik ben beau, 15 jaar en zit op de middelbare school, in de vierde klas. Ik hoop dat ik mijn examens ga halen. Waar ik niet zo zeker van ben. Ehm goed meer details over mij, ik heb blond haar, en heb nu een dip dye. (gekleurde dip dye) (Zie foto) verder heb ik chocolade bruine ogen en een moedervlekje boven mijn lip. Thuis aan mijn muur hangen allemaal plaatjes van stelletjes. Ik weet beetje akward, but who care. Zelf heb ik geen vriendinnen laat staan een vriendje. Hoewel ik daar wel van droom! Hobby's heb ik niet echt, of anders gezegd ik heb bijna elke dag een nieuwe hobby. Ik heb een heeeel groot
to-do list, maar die is veels te lang op nu op te noemen. Dat vertel ik een andere keer wel. Dus ja, even denken, volgens mij is dit alles wel zo'n beetje. (Ps. Wil je meer over mij(beau) weten zet het in een comment en ik reageer er gelijk op) ohh nee wacht niet weggaan ik heb mijn lievelingskleur niet genoemd en ook mijn lievelingsdier niet. Tja ik ben ook best wel een klein beetje vergeetachtig. Maar goed ik ben er nu achter en zal het je gewoon vertellen. Mijn lievelingskleur is... tamtam *tromgeroffel*
Diep spiegelend mooi zalm roze. Ja je hoorde het goed, oftewel roze. Tja het boeit me niet maar alles wat roze is wil ik hebben. Hoewel ik niet snal waarom ze het altijd zalmrozr noemen. Maar ja dat zal wel aan mij liggen. Goed, ik heb lang en genoeg geklets nu aan het echte werk!Mijn mam kwam de kamer binnen lopen zonder te kloppen.
Dat is toch niet normaal, ik bedoel, ik had hier naakt kunnen staan of iets anders raar.
'Mam klop pleasee de volgende ik had wel naakt kunnen zijn. En ik lool toch ook niet s' avonds uw kamer binnen wanneer u en papa bezig zijn'!
Ieuww waarom dacht ik daar nu weer aan. Dat had ik mischien beter niet kunnen zeggen.
Shit dat was ik ook vergeten te zeggen ik ben een enorme flapuit. Daardoor was ik mijn enigste vriendin kwijtgeraakt en vriendloos geworden. En nu willen jullie de details nog natuurlijk. Nou goed dan maar beloof me dat jullie niet boos op me worden of me uit gaan lachen. Mijn vriendin had dus verteld aan mij dat zij op een jongen verliefd was. Ik kwam er dus achter dat het jan was een asshole van school. Toen hij richting onze kant in de aula kwam, om mij te pesten. (Ja mijn vriendin vond hem leuk terwijl hij mij pestte. Ze nogal weird maar één geluk voor haar weirdoér dan mij gaat niet.)
Zette jan mij weer eens voor gek. Hij zei, dat ik een mooie roze onderbroek had met hartjes erop. Ik werd knalrood en floepte er toen uit dat mijn vriendin hem leuk vond, om de aandacht van mij af te leiden. Dat had ik beter nie kunnen doen. Ik had namelijk pinky promise beloofd het aan niemand te vertellen. Dus toen schreeuwde jan door heel de aula dat hij niet met een meisje van het vuilnisbakkenras ging en hij vertelde nog meer rare dingen. In iedergeval mijn punt is dat mijn vriendin mij in de steek liet of eigenlijm ze ontvriende me ol facebook en ook ol instagram. Dus vandaar dat ik vriendloos ben. Shit ik ben wel erg afgedwaald. Laten we gauw terug gaan naar mijn moeder.Mijn moeder keek mij aan met een blik die zei 'watweetjijallemaalnogmeervanmijenpapa' en ook keek ze een piep klein beetje dreigend en wist ik dat ik nu echt mn mond moest houden. 'Ehm niks sorry laat maar'.
Dit is dus nog maar een ochtendje uit mijn 15-jarige leven. Moet je nagaan wat een druk leven ik heb.
******************************
Note:
Heej, enn? Hoe vinden jullie het? Laat het me weten. Hoe meer likes en reacties, hoe eerder een nieuw hoofdstuk.^like^
^reageer^
Luff you all xxx my ♡
JE LEEST
My Weirdo Live!
RandomHeej, ik ben een totale weirdo en ik praat graag in mezelf en hou super veel van verliefde mensjes. Als ik hun zie ga ik kwijlen. (Nee grapje) Vrienden heb ik niet echt en voor de rest ben ik gewoon een nerd. Tenminste zo zien mensen mij. Alleen de...