P.o.v. luke
Wat een ***wijf is dat zeg! Kdagt dat ze anders was dan de andere maar dat valt me dan weer tegen van haar. Ze is een bitch. Ik heb er totaal geen spijt van dat ik haar heb uitgescholden! Waarschijnlijk krijgt ze toch geen vrienden!
P.o.v. Beau
'Kan ik je ergens mee helpen '? Vroeg de vriendelijk uitziende kappersvrouw. 'Ja, ik wil graag een...... ik fluisterde het in haar oor en ze knikte als goedkeuring. Ik ging op de zwarte leren stoel zitten en ze begon met het knippen van mijn haar.
Nadat ze het geknipt had (er was bijna niks vanaf) mocht ik plaatsnemen in de stoel met mijn in de wasbak. Ze waste mijn haar en masseerde mijn hoofdhuid. Nadat ze mijn haar had gewassen en gescrobt mocht ik weer op de stoel voor de spiegel gaan zitten. Ze begon m'n haar in te spuiten en liet het even intrekken. Nadat het stinkende spul was ingetrokken deed ze al mijn haar in krul spelden en gooide er jog een stinkend goedje over. Zo liet ze me een uur zitten. Ik was bijna vergast. Het scheelde niets veel.
2 uur later:
'Woww, wat heb jij met je haar gedaan'?! Mn moeder keek me verbaasd met open mond aan. 'Ehmm,..... ik had dus zeg maar mijn haar gekrult en klein beetje geknipt, maar ook had ik highlights wat ik zelf er vet vind mn moeder moet er alleen een beetje aan wennen. 'Ik ben naar de kapper geweest'. 'Lieverd, het staat je prachtig, je bent nu een echte dame. Ik moest glimlachen bij de woorden van mij moeder.
De herfstvakantie vloog eigenlijk best snel voorbij. En eerlijk gezegd had ik best zin in school. Ik zou iedereen is laten zien met wie ze te maken hebben.
Nadat ik gedoucht had liep ik naar m'n klerenkast met al mn nieuwe kleren. Ik koos voor de licht roze broek met een wit topje, witte vans en een beige jasje. Nadat ik mn kleren aan had was mijn gezicht aan de beurt. Ondanks mijn metamorfose deed ik gewoon evenveel make-up op aangezien ik er niet uit wou zien als een barbie. Ik keek nog een keer in de spiegel en zag een leuk naturel beauty staanEindelijk op school aangekomen:
Eerst liep ik gelijk door naar m'n kluis om mn boeken te dumpen. Overal hoorde ik geroezemoes over een nieuw persoon, die nu al iets stoms had gedaan. Daarna ging de bel en moest ik naar mn eerste les; engels. Ik kwam als eerste de les binnen en het lokaal was nog leeg. Ik ging helemaal achter zitten. Nadat de klas was vol gestroomd en ik nog alleen zat, wat ik overigens niet erg vond, begon de docent met de les. 5 minuten later, werd er zachtjes op de deur geklopt en kwam er een niet-slecht uitziende jongen het lokaal binnen. Hij praatte met de docent en draaide zich toen om naar de klas en zei' hej, ik ben bryan, ik ben van school gewisseld en als jullie nog iets willen weten dan vraag je het maar'.
Wow, waarschijnlijk is hij zo'n jongen die alleen zichzelf is als jij zn bril af doet. Ook al heeft hij geen bril maar dat doet er niet toe. Wacht, ik mag niet op iemands uiterlijk af gaan dat is niet netjes. Misschien is hij wel superrr aardig.
Er plofte iets naast me neer en ik besefte me dat ik lang in mezelf aan het praten was. 'Hej'. ' hej ik ben beau'. 'Mooie naam voor een mooi meisje'. *knipoog*
Ik voelde mn wangen knalrood worden en keek snel naar de docent die verder ging met de les.
We hoorden wat geluiden uit de speakers en toen werd er verteld:
Beste leerlingen,
In de pauze is er een groot waterballonen gevecht op het schoolplein voor de 2e en de 3e klas.
Mn ogen werden groot en er vormde een glimlach rond m'n mond.Hier ga ik aan meedoen en iedereen laten zien wie ze voor zich hebben.
******************************
Heejj, zin in ht waterballonen gevecht^^ opmerkingen en tips zijn welkom!$like$
$vote$
$follow$
$comment$
Luff youuuxxxx ♡
JE LEEST
My Weirdo Live!
RandomHeej, ik ben een totale weirdo en ik praat graag in mezelf en hou super veel van verliefde mensjes. Als ik hun zie ga ik kwijlen. (Nee grapje) Vrienden heb ik niet echt en voor de rest ben ik gewoon een nerd. Tenminste zo zien mensen mij. Alleen de...