P.o.v. Beau
We stonden voor een heel mooi restaurant (zie foto) het lag aan een mooi groot meer en in het midden van het meer stond een grote fontein. We liepen samen naar binnen en nog even en mijn ogen zouden eruit rollen. Binnen was het zo sjiek! Witte banken met steigerhouten tafels. Jet mas zo'n mooi gezicht. 'Di.. dit is veel te duur'! 'Hey dat geeft niet ik betaal'! Ik keek hem met een lieve glimlach aan en bedankte hem.
'Heeft u gereserveerd'? Ik had niet door dat er een ober aan was komen lopen. 'Nee, een tafel voor twee graag''. 'Volgt u mij maar'. We liepen de ober achterna. Hij bracht ons naar een serre waar je het uitzicht had op het meer.We lieten ons neerzakken op de banken en bekeken de menukaart. Ik had geen idee wat ik wilde. 'Wat ga jij nemen, luke'? 'Ehm, ik ga voor de uitgebrejdde salade'. Ik bekeek de menukaart nog een keer en koos iets wat niet duur was maar wel lekker. 'Hmm ik ga voor de ossenhaas biefstuk.' 'Goeie keuze'! Dankje'.
P.o.v. luke
Ze nam de ossenhaas biefstuk. Ik zelf ging voor de uitgebreidde salade. Ik had vanmiddag niet gegeten en had nu dus best eel honger. Het was schattig om te zien, dat ze probeerde iets te eten wat niet duur was. Ze deed alsof ik het niet door had. Maar ik ben niet zo dom als dat ik erg uit ziet. Niet dat ik dom eruit zie, maar het gaat om het idee of het principe. 'Willen jullie alvast wat te drinken'? De ober stond naast ons tafeltje en keek ons vragend aan. 'Ja doe maar een cola en een......' 'en een ice tea' vulde ze aan.
De ober was weer weggelopen en Beau zei dat ze naar de wc ging.
Ik knikte en volgde haar met mijn ogen terwijl ze naar de wc liep. Ondertussen zie ik een dames ober aan komen lopen. Eigenlijk een meisjes ober. ze ziet er net zo oud uit als Beau.P.o.v. Beau
Ik moet al een half uur en nu kan ik het echt niet meer inhouden. 'Ik ga even naar de wc'. Ik draaide me om, om op te staan en zag nog net hoe Luke knikte. Ik voel zijn ogen in mijn rug prikken, maar probeer het te negeren. Al is dat wel moeilijk.
Ik loop de meisjes wc in en ga voor de spiegel staan en bekijk me zelf. Ik zie een meisje staan met blond haar en donkere ogen voor de rest niks bijzonder. Ik draag eigenlijk nooit merkkleding. Mijn ouders zijn wel rijk, dus ik kan merkkleding betalen maar wil het niet. Ook draag ik nooit make up, ik heb geen eens make up, zelfs geen mascara of lipgloss.5 minuten later :
Ik ben klaar op de wc en was me handen en loop daarna de deur uit. Ik loop de zaal en in mijn ogen scannen de ruimte op luke te vinden. Mijn oog valt op het tafeltje waaraan luke zit, mar mijn oog valt vooral op de ober die er naast staat. Ik loop met grote stappen er naar toe en luister hun gesprek af; 'wat is het geworden', vraagt een mierzoete stem. 'Voor mij de uitgebreidde salade'. 'Hmm uitstekende keuze'! 'Alles wat ik doe is een uistekende keuze', en luke gaf haar een knipoog'. De ober(in) hing voorover en je kon zo haar decolleté inkijken. Ik voelde de woede in mij op borrelen en zette de laatste paar stappen naar de tafel toe. Ik nam niet eens de moeite om nog eens te gaan zitten. Ik keek de ober(in) aan en zei; 'blijkbaar was mijn keuze niet zo goed'. En met die woorden liep ik weg uit het restaurant. Ik kwam buiten aan en keek om mij heen om de omgeving te herkennen, maar ik herkende niks.
Shit waarom moet ik nou weer zo dom zijn om met een stupid asshole uit eten te gaan?!
Ik liep naar een man en een vrouw toe die naar buiten kwamen lopen en vroeg waar we waren. Na het gesprek kwam ik erachter dat het twintig minuten rijden was naar huis. Dus lopen wad tien keer zo lang. Ik liep in de richting waarvan het stel zij dat ik heen moest. Ineens voelde ik dat ik gevokgd werd en ging grotere stappen nemen. Totdat ik een adem in mijn nek voelde die zei; 'je gaat de verkeerde kant op'. Ik draaide me om en ja hoor daar stond die stupid asshole. Ik wilde me weer om draaien en weer verder lopen maar een hand pakte mijn pols vast en zorgde ervoor dat ik niet verder kon. 'Laat me los', Siste ik. Hij liet een schamper lachje horen. 'En jou de verkeerde kant op laten lopen, noway'.
Grr ik vertrouw hem voor geen zak, ik wil weg hier. Zal ik gaan schreeuwen? !
P.o.v. luke
Nadat beau me had achtergelaten bij het meisje. Had ik snel afgerekend en was ik ook naar buiten gerend om haar te gaan zoeken. Ik liep een beetje heen en weer. Totdat ik haar in mijn oog kreeg. Ik ging harder lopen en kwam vlak achter haar lopen. Ik wende mijn mond naar haar oor en fluisterde; 'je gaat de verkeerde kant op'. Ze draaide zich om en ze wilde zich weer omdraaien en weglopen. Maar ik pakte haar pols vast zodat ze niet verder kon lopen. 'Laat me los'.
Ik grinnikte wat en antwoorde; 'en jou de verkeerde kant ol laten lopen, noway'. Ze liep vrijwillig mee naar de auto. Totdat ...........******************************
Note :
Heej, weer een hoofdstukje erbij. Sorry voor de cliffhanger ;)
Vragen en ideeën staan vrij^like^
^vote^
^follow^
^comment^byee xxx♡♥♡♥
JE LEEST
My Weirdo Live!
RandomHeej, ik ben een totale weirdo en ik praat graag in mezelf en hou super veel van verliefde mensjes. Als ik hun zie ga ik kwijlen. (Nee grapje) Vrienden heb ik niet echt en voor de rest ben ik gewoon een nerd. Tenminste zo zien mensen mij. Alleen de...