(Note:
Fotoo, Luke met sixpack
En Beau zonder dip dye)P.o.v. Beau
Ik zat in mn volgende les en voelde nog steeds de rilling die hij had veroorzaakt door in mijn oor te fluisteren. Ik moest toegeven dat ik van hem onder de indruk was!
'Beau let jij ook nog even op, de les is bijna voorbij'. Ik knikte en probeerde met te concentreren op de les. Maar telkens gingen mijn gedachten naar hem.Einde van school:
Gelukkig was ik nu uit. Ik liep eerst nog even langs mijn kluis om m'n boeken te dumpen. toen ik het plein overstak kwamen er een paar meiden aanlopen. ze keken me dreigend aan en ik keek ze met grote ogen aan. 'kijk eens aan, als we daar onze loner behaatje niet hebben'. 'laat me met rust'. en ik wilde weg lopen maar ze versperde de weg. 'dacht je dat we je zomaar lieten gaan?' 'Nouu? Ik negeerde ze en de meiden keken me alleen nog maar bozer aan. Opeens was ik het zat en schreeuwde 'fuck jullie laat me met rust en ga lekker iets nuttigs doen met je leven'!!
Stampend liep ik het plein af en botste tegen iemand op. 'Kun je niet uitkijken'!. Ik keek recht in de ogen van de onbekende jongen. Ik voelde mn wanger knalrood worden en stotterde een sorry uit mijn mond.P.o.v. luke
Eindelijk de bel ging. Ik haaste de les uit en liep richting het fietsenhok. Toen ik nog een paar meter moest kwam ik erachter dat m'n jas nog binnen lag. Ik draaide me om en er botste iemand tegen me op. Ik kreeg een 'kun je niet uitkijken'! Naar mn hoofd geslingerd. Het meisje keek me aan en ik zag dat het Beau was. Ze werd rood en stamelde een sorry.
Aww wat schattig is ze als ze zich schaamt.
We stonden wat ongemakkelijk tegenover elkaar. Ik liet ondertussen mijn blik over haar heen glijden. Ze had sleehakken aan, die haar benen mooi deed uitkomen. Ze droeg een leuk schattig jurkje met een strik. Mijn blik ging langzaam omhoog en stopte bij haar kleine gezicht.
Wow, ze zag er zo mooi uit. Ze had blauwe ogen en een schattig neusje.
Bij onze vorige ontmoeting had ik haar niet zo goed bekeken maar nu zag ik dat ze best wel heel erg aantrekkelijk was. Mijn blik werd naar haar lippen getrokken en even moest ik me inhouden om haar niet te zoenen. Ik kende haar amper een dag.
Ik keek naar haar ogen en zag een verdrietig blik. Ik had medelijden bij. Ze had veel geheimen dat zag je zou aan haar. Haar houding interseerde me. Voor ik het door had was de vraag van mij van lippen
'Heb je zin om iets leuks te gaan doen'? Even zag ik een glimlach op haar gezicht maar was al gelijk verdwenen. Ik keek haar vragend aan, wachtend op een antwoord. Ik zag haar twijfelen en zei daarom; 'als je het liever een andere keer wil, is dat prima'. Ze keek me aan en deed haar mond langzaam open. 'Oke, lijkt me leuk'. Ik keek haar met een grijns aan en wenkte haar mee naar mijn auto. Ze keek me verwarrend uit. 'Heb jij een auto'? 'Ja' kwam er uit mn mond en ik knipoogde even naar haar. Ik deed de deur voor haar open en liet haar instappen. Ik gooide de deur van haar kant dicht en liep naar de bestuurderskant. Ik trok de deur open en ging zitten. Mn blik ging naar Beau die haat mond open deed en vroeg; 'waar gaan we heen'? 'Dat is een verrassing'. Ik startte de auto en reed de weg op.P.o.v. Beau
Nadat ik naar hem had geschreeuwd was ik knalrood geworden en stonden we ongemakkelijk tegenover elkaar. Hij liet zijn blik over mij heen vallen en nam mij in zich op. Hij liet zijn blik van onder naar boven glijden en eindigde bij mn gezicht.
Wow, hij is aantrekkelijk. Maar wil vast niks met een meisje zoals ik. Meisjes die lelijk zijn.
Ineens rolde er een vraag over zijn lippen; 'Heb je zin om iets leuks te gaan doen'? ik liet even een glimlach over een gezicht gljjden omdat een jongen mij een xtje meevroeg. Maar trok de glimlach ook weer gelijk weg bij de gedachte;
Hij vraagt het gewoon alleen uit medelijden. Of omdat hij iets van me wilt. Wat zal ik doen?!
'als je het liever een andere keer wil, is dat prima'.
Ach ja waarom ook niet er lan vast niks gebeuren en zowel ga ik heel hard schreeuwen.
'Oke, lijkt me leuk'. Hij wenkte me naar zijn auto en mijn mond viel bijna (dus nog net niet) open had hij een auto? 'Heb jij een auto'? Zijn droge antwoord was; 'ja'. Em als kers op de taart, knipoogde hij nog even.
Wat heeft hij met zn knipogen?! Ik kan er niet tegen. Dan ziet hij er zo hot uit! Maar ik moet me inhouden misschien gebruikt hij me alleen maar.
Ineens stond hij naast mij en trok de deur vokr mn open. En nadat ik zat ook weer dicht.
*Zwijmel* wat een gentleman.
Hij liep naar de andere kant en stapte in. De ineens voelde ik me ongemakkelijk en vroeg waar we heengingen. 'Dat is een verrassing'. Aangezien één van mijn eigenschappen nieuwsgierigheid was bleef ik doorvragen maar hij liet niks los. Ik had niet door dat we er waren en keek naar buiten.
Mijn mond viel open van verbazing...............******************************
Note:
Heej, wow 900 woorden! Enn wat vinden jullie ervan?! Tips en opmerkingen zijn welkom, ook ideeën!!!like!
!vote!
!follow!
!comment!
Lufff youu♡♡
JE LEEST
My Weirdo Live!
RandomHeej, ik ben een totale weirdo en ik praat graag in mezelf en hou super veel van verliefde mensjes. Als ik hun zie ga ik kwijlen. (Nee grapje) Vrienden heb ik niet echt en voor de rest ben ik gewoon een nerd. Tenminste zo zien mensen mij. Alleen de...