Imi pare rau

135 6 3
                                    

-Astazi am facut cea mai mare greseala, iubito... Te-am inselat cu ea. Da, cu Nina. Am sarutat-o si am continuat pana cand te-am vazut langa noi.
Dar seamana asa mult cu tine. Aceiasi ochi albastri ca cerul dupa o ploaie de vara, acelasi par negru ca smoala si aceleasi buze pacatoase ca ale tale.
Ca tot veni vorba de buzele tale pacatoase... Cum ar putea sa nu fie asa, cand gura ta era pe masura. Iti mai amintesti cand ne-am intalnit prima data?
Tin minte ca ma pregateam sa ies din cafeneaua aceea de pe coltul strazii mele. Eram mult prea concentrat pe telefonul meu ca sa te observ, iar cand am vrut sa ies, te-am lovit cu usa fix in fata. Ma speriasem, iar cand am vrut sa te intreb daca esti bine, ai inceput sa-mi spui ca esti asa ghinionista daca ai dat peste un neatent si un dobitoc asa mare ca mine.
In mod normal m-as fi enervat daca cineva mi-ar fi spus asa ceva, dar atunci, am considerat ca erai tu destul de nervoasa si pentru mine, asa ca am chicotit si te-am intrebat daca vrei sa bem o cafea impreuna. Uimitor, dar ai acceptat, spunandu-mi ca pentru acel accident nedorit, eu voi plati nota drept rasplata. Am stat si am vorbit pana seara, cand te-ai scuzat spunand ca mai trebuie sa te duci si acasa. Chiar in momentul in care vroiai sa te ridici, te-am tras spre mine si mi-am lipit buzele de ale tale.
Erau asa dulci si carnoase, iar pentru mine s-a simtit ca si cum as fi sarutat pentru prima data o fata. Paream asa neindemanatic din cauza emotiilor, dar cand ti-am simtit mainile jucandu-se cu parul meu, am uitat de tot.
Am mai fi continuat sarutul d.aca nu trebuia sa pleci, dar stiam ca nu va fi ultima data cand voi mai avea ocazia sa te sarut.

Doua capitole intr-o zi. Hehehe. Va rog sa-mi iertati eventualele greseli si va astept parerile. Kisses:*.

Imagination H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum