-Iubito, stau de trei zile pe marginea acestei prapastii, locul in care mi-ai promis ca vei sta langa mine pentru totdeauna. Am trecut peste tot. Ma impac cu gandul ca peste cateva minute voi ajunge la tine, dar totusi, nu pot pleca inainte sa-ti mai spun o ultima poveste ... Cu noi.
Sper ca-ti mai amintesti tatuajele pe care ni le-am facut acum un an. Prima data vroiam sa ne facem modele diferite, dar dupa, ne-am gandit ca daca tot ne facem un tatuaj, sa fie unul semnificativ. Eram indecisi cu locul in care vroiam sa ne patam corpul cu acea cerneala neagra, pe care ar fi trebuit sa o purtam pe piele pentru totdeauna.
Dar pana la urma, am gasit. Le-am facut in dreptul inimii. Tu ti-ai tatuat pe sanul stang cuvantul forever, iar eu together.
Inca imi amintesc ca mai aveam un pic si turbam, cand am vazut mainile acelui barbat pe pielea fina a sanului tau, dar nici tu nu erai mai prejos ca mine. I-ai tipat saracei fete in fata, sa-si ia mainile jegoase de pe barbatul tau.
La inceput, fata s-a speriat, dar ti-a aratat repede inelarul sau, pe care se afla o minunata
verigheta ... Cred ca a fost cel mai jenant moment din viata ta, dar eu zambeam pentru ca in momentele tale de gelozie, imi aratai ca ma iubesti.
Iubito, mi-am spus povestea ... Am impartasit cu tine o ultima poveste pe Pamant, dar vom mai depana mii in Ceruri.Poveste la persoana a treia.
Harry s-a urcat in masina, a pornit motorul si a apasat pe acceleratie, dupa cateva clipe simtind cum masina cade in gol impreuna cu trupul sau.
In caderea libera a masinii, si-a amintit de celealta persoana importanta din viata lui ... De Nina. Inainte ca vehiculul sa se izbeasca de pamant, a soptit cu voce tare: " O sa te apar mereu de acolo de Sus. Te iubesc, dar durerea si dorul m-au omorat."
Si asa a facut, dar nu singur ... Alaturi de Erica. Era cel mai fericit inger cand a vazut-o. A plans, a sarutat-o, a strans-o in brate si i-a spus cat de mult o iubeste. Ii paruse rau ca-si luase viata, atunci cand a aflat ca Nina va avea un copil cu el, dar a zambit. A zambit pentru ca asa a stiut ca-si poate apara mereu fiul, il poate sfatuii, vedea si IUBII, asa cum nu ar fi putut sa o faca daca era in viata.
Cat despre Nina, ea deja si-a gasit pe cineva care sa o iubeasca, asa cum Harry nu ar fi putut niciodata, pentru ca inima lui era deja la alta persoana.
Cel mic il indrageste pe Josh -iubitul mamei sale-, desi stie ca nu este tatal sau.
Poate nu stiti cum poate tine un copil, care nu s-a nascut, la cineva. Dragilor, au trecut patru ani de atunci. Cu totii au suferit si au plans, dar si-au gasit linistea.Sfarsit!
Hei, hei. Acesta a fost finalul povestii. Sper ca v-a facut placere sa-mi cititi cartea. ALL THE LOVE :*!
~capitol necorectat~
CITEȘTI
Imagination H.S
Fiksi Penggemar#38 in proza scurta- 23.11.2015 #37 in proza scurta-24.11.2015