Ma poti ierta?

94 8 1
                                    

-Erica, mai am dreptul de ati spune "iubito"? Cred ca nu. Cum am putut sa fac asta? Cum am putut sa fac dragoste cu ea... Cu Nina. Ma urasc, ma urasc atat de mult. Am dezvoltat sentimente pentru ea, cand eu te iubesc pe tine. Te-am inselat pentru a doua oara... Cat de patetic pot sa fiu!
Stii ce doara cel mai tare? Faptul ca mi-am adus aminte de prima noastra noapte de dragoste.
Acea noapte a fost atat de magica. Desi pentru mine nu fusese prima experienta, pentru tine, da. M-am simtit atat de implinit cand am aflat ca eu am fost primul caruia i te-ai daruit. Atat de fericit sa stiu ca impartasim aceiasi iubire, sa stiu ca suntem unul, dar poate, prea fericit incat sa stric totul.
Imi pare rau ca ti-am taiat aripile, iar acum te ranesc, desi nu mai esti. Toate astea ma fac sa innebunesc. Ma fac sa recurg la ce am facut acum trei luni... Sa ma tai. Sunt atat de distrus. Vreau sa fac durerea fizica mai mare decat cea sufleteasca, si stiind ca nu am cum, tot continui.
Numai tu ma poti repara, dar cum? Poate ca deja m-ai uitat , sau poate, acum incerci sa faci asta vazand cat de rahatic am ajuns.

"Niciodata nu o sa incerc sa te uit. Cat plangi tu, plang si eu. Da, sunt dezamagita. Nu inteleg de ce-ti faci asta. De ce-ti strici frumusetea? De ce te inchizi in tine? Harry, daca EA te face fericit, te rog, uita-ma!"

Capitol nou. Ce parere aveti? Va rog, scuzati-mi eventualele greseli, dar e un capitol scris in graba, pentru ca astazi voi fi plecata si vroiam sa scriu ultimul capitol pentru weekend-ul asta. Adica, doua capitole in doua zile, e ceva:))). Kisses :*.

Imagination H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum