5. Bölüm "Bir elamet geldi vuuuğğ"

367 50 48
                                    

Boqistlerim , hikayeye daha katılmamış fakat sonradan katılacak olan başka bir boqun parodisi açılmıştır. Parodi olmak isteyen mesaj atsın. (Zaten bir parodi hesabı olanlara açtırmayacağım) taqip edin QB_Silboq
Multi shhxlamsşwödşwöf

Höğğğ aman tanrım güzelliğe baq O.o

"S-s-s sende kimsin??" Dedim hayranlıqla qıza baqarqen. (S leri yazarken aklıma samırtaym sednıs geldi nerdeyse öyle yazıyodumssjahdjajdks)

"Qhen bu qanalizasyonun uzun zamandır queeniyim güzelim tatlıyım zeqiyim uyumluyum aqtifim" (gönderme var)

"Evt çoq güzelsin." Dedim ne dediğimi bilmeyereq. Hey! Ben ona güzelsin mi demiştim? Hasiqtir.

"Oha rsmn yavşadı .s" dedi gülereq. Tonrem çoqzel gülüyor (Tonre veya tanrem kelimeleri tanrıyı simgelemiyor nesquiklerin kralı olan tonre yi simgeliyor bunuda ben uydurdum )

Utançımdan yerlere girmiştim. Allah sen affet fesatlaşmayaq. "Hyrrrrr o anlamda diil yhiaa!! Bn çoq güzelsin derqen çoq iyi birine benziyorsun dedim ama sen çoq fesatsın by." Dedim zaaağğğğ qapaq.

"NE DEDİN NE DEDİN!? SALAQ MISIN LAN SEN?!?!?!??! SNİ BU QANALİZASYONDAN ATTIRIRIM" Dedi.

"Ağh, ah! nerde o esqi qibar qıslar." Dedm zaağğ.

"Uff snne be slq .s" dedi dilini şaaparaq.

Tanışmamıştık daha ama çoqsel bir qızdı. Siyah saçları boquna qadar iniyordu yeşil gözleri ediz çağıranı andırıyordu galiba aşıq oldum

"Ş-şey tanışmadıq, adın ne?" Diye sordum.

"Beboq senin?" Diye yanıtladı. Allah'ım ismi çoqsel ve çoq yaqışıyor uu sexy beybii.

"Qüçüq boq." Dedim.

Sonra tsunami gibi birşey olmaya başladı. Kıyameğt geldi heraldeyse quşlar uçuşiy dedim. O andaağ bir elamet geldi vuuuuuuuuğğğğğ(bu paragrafı multideki viedodan anlayın)

*BÖLÜM SONU

Saat gece 1:42 aq sizi daha fazla bekletmemek için uykulu uykulu yazdım.

20+ olunca yb gelecek.

Qüçüq Boq #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin