4. Bölüm "Ayrılalım."

432 62 84
                                    

Boqistlerim, bu bölüm dram dolu bu yüzden multi fidyo acıqlı şarqı.
Multideki fotoşoq için kendime çoq tşq canım qendim.

Su... başqa bir su üstümüze geldi. Waddaafak!?!?!?!?!?!

"Eqmeq qardş noğliy?!!" Dedim (Ağzından su çıkararak söylüyo)

"HASSİQTİR QANALİZASYONA GİDİYOQ." Dedi benim dediğim şeqilde.

Olamağğğğzzzzzzz. Yaşamımın son noqtası değil ama ühüh tadımdan yenmezdim şimdi boqtan bir qanaliasyona gideğyom ühühüh!!

Uzuğğnncaaa qocaman bir borudan geçiyoq. Ayoğğl hayatım çok exayting heheheheyytt!!! Qısqanın qafirler.

***5 DAQQA SONRA***

Qocamaaağğn bi yer gördüm. Çoqsel qoquyordu. (Kanalizasyon bok gibi kokuyor fakat boka göre parfüm gibi kokuyor. Çünqü o bir boq.)

"Eqmeq psstt bebeqim pşşşşşttt!" diye biri bağırdı.

QİMMİŞ EQMEĞİME YAN BAQAN ULAAN SİQERİM ALAYINIZI OROSPU ÇOCUQLARI!!!!

"Eqmeq bu ne aq aldatıyonmu sn bni haa!!!???" Dedim ağlayaraq yarraqqq.

"Bu benim qarım qnq qusra baqma, aylar önce bizi ayırdılar bugüne nasipmiş. Artıq seninle birliqte olamiğcam hoşçaqal... Ama bir sorunun olursa şurdaqi dönercinin altındaqi qanalizasyondayız." Dedi.

"Artıq seninle işim olmaz tmm mı oçççççç!!!" Dedim hıçqırıqlarımın arasından.

"Sen qime oç diyon boq qafalı!" Dedi sürtüq qarısı.

"İlerdeki çocuğuna diyorum bebeq " dedim piç sımayl ataraq.

"Omaygad feci soktu soktu çıqardı." Dedi eqmeq oçu.

"Sen qimin tarafındasın ulaan!!!" Dedi.

"Tbikide bnm snin burda sözn geçmz .s Hem o seni sen yoqqen benimle aldattı salaq qarı xd" dedim.

"Qemalim Yapmaz!" Dedi.

"Evet qarıcım sen bana inanmıyormusun da elin boquna inanıyorsun." Dedi herşeyim olan eqmeq.

"Ayrılalım." Dedim eqmeğe artıq qendi işime qendim baqmaq zorundaydım.

"tm."

"tşq."

"öd."

Artıq herşey bitmişti. Qoşa qoşa borulardan birinin arasına sıqışıp ağlamaya başladım.

"Neden ağlıyorsun tatlı şiy?" Dedi bir kadın sesi kimdi ki bu?

*Bölüm sonu zaa xd

ECAP KİMDİ??????????

VOTE SINIRI +13 HEHEHEH

TO BE QONTİNID.

Qüçüq Boq #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin