9. Bölüm "Qeqoqanalizasyon Adası."

325 36 12
                                    

"Dilberciğim, tavuq yaptıysan bende arabası yapcam" dedi ESE. Artıq hepsi iyi biriydi ve qanqiydi.Sılboqla qüçüq boq imam nikahı yapmıştı ESE tarafından. Sadece arsız bela piçliq yapıyordu, o hâla qötüydü.

Beboq tırnaqlarındaqi ojelerin qurumasını beqlerqen tv izleyip qanalları değiştiriyodu. "EVET SAYIN SEYİRCİLER BEN FATİH PORTAQAL BUGÜN DÜNYA STARI DİLBERAY VE QANALİZASYON AİLESİ QNQ OLDU." cızzırt. "HOCAM, 2 pizza, yarım döner, bir hambörgır, 2 paqet cips bide ice tea içtim. Orucum bozulurmu?" Dedi çocuq.

Hoce demiş "O son ays tiğyi içmicektin." Cızırt.

Sunucu boq demiş "Qanalizasyonda heycanlı daqqalar. Memed boq beyin talibi qanalizasyonumuzda! Ali rıza boq beyi alqışlarınızla buraya davet ediyoruz." Cızırt.

"ŞOQ ŞOQ ŞOQ! DÜĞÜNDE ayağına basılan damat gelinin neresine bastı!" Cızırt.

"Evet sayın seyirciler ilk arayıp sorumuzu doğru cevaplayan qişiyi qeqoqanalizasyon adasına 31 bilet. Evet yanlış duymadınız cenabetsiniz. 0331 331 31 31 numarasını arayıp bu hariqa tatile gitme şansı yakalayın. "

Sılboq demiş "Hadi arayaq"

Beboq demiş "Ayay hadi 2000000 tlliq ayfonlarımızla arayalım "

Hemen aramışlar.

"Tebriqler ilq arayan teq qişi sizsiniz sorumuz: aqlımdan 1 ile 2 arasından bi sayo tuttum acaba hangisi?"

Sılboq demiş "2."

Sunucu boq şoq. Sunucu boq demiş "Tebriqler bildiniz bizden qeqoqanalizasyon adasına 31 bilet qazandınız."

Sılboq şoq.

Sılboq demiş "O zaman bende seqsi meme deqlote bikinimi giyeyim."

ESE demiş günah qızım bende haşemamı giyeyim.

Beboq demiş bende hemen 20000000 tllik ayfonumdan biqini sipariş edeyim. Diğerleri çoqtan uçağa qoşmuşlar.

1 GÜN SONRA~~~~[][][][][][][][][][]

Uçaqa binmişler. Eqmeq, beboq, ESE, dilberay, sılboq ve qüççüq boq.

Uçaqta Mide ile qarşılaşmışlar. Mide demiş "ŞLm muahahahahuahahahahah!!"

Sılboq demiş sanane.

Mide olmuş göt. Mide demiş "ne diyon ameka kızı seni cehenneme yollarım haa!!!!!!11!1!1!!1!1"

Qeqoqanalizasyon adasına gelmişler. Ve Qüçüq boq eqmeq zina yapmaya, Dilberay koy götü yere diye düşünüp otel odasına gitmiş.

Beboq, Silboq ve ESE nin oldugu anlatım:

Qarşılarında çoq seqsi bir canqurtaran varmış. Silboq düşünmüş ne qadarda canqurtaran bir erqeq. Aynısını Beboq ve ESE de düşünmüş. Sılboq demiş havada boq qoqusu var. Beboq demiş Hayır sadece altıma sıçtım(aşk olarak sıçıyo)

Sonra Sılboq canqurtaranın yanına gitmiş.
"SELAM seqsi şey sebüşelim"
Canqurtaran demiş "vırrikvırraiqkcms"

Sılboq demiş "tamam o zaman ben qanlinlik (QANalizasyon geLİNLİKi) i sipariş ediyom bye"

Sılboq, ESE ve beboqun yanına dönmüş.

"Qızııım canqurtaran bana ölümüne yazdı.

Bunu duyan Beboq ve ESE nin aqlına boqluq gelmiş. Otele dönmüşler. Aqşam parti varmış. Sılboq Beboq ve ESE oraya gitmiş.

ESE demiş acaba menüde zemzem suyu var mıdır.

Beboq demiş canqurtaran bize baqıyo doal davranın (multi)

Canqurtaran onlara seqsi seqsi baqmış.

Beboq demiş ay qızlar galiba altıma sıçtım. Ben bi qwc ye gidip geliyorum (qanalizasyon wc) Halbuqi aqlımda boqluq varmış. Beboq gizli gizli seqsi canqurtaranın yanına gitmiş.

"Selam bebeq buraya süreqli gelirmisin"

Canqurtaran: vorcajlcnajfh

Beboq düşünmüşüş hmm baqışlarında derin bir anlam var.

BU HİKYENİN VİDEO MULTİSİNİ DİĞER BÖLÜMDE KOYACAM KENDİNİZİE İYİ BAKIN, UZUN SÜRE SONRA GÖRÜŞÜRÜZ.

2 BÖLÜMÜN VOTE SINIRI +40

Qüçüq Boq #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin