Uzun süredir bölüm paylaşamıyordum. Yaklaşık bölüm kelime sayısı normalde 200 ama 2 tane 400 lük bölüm yazıp uzun bir süre girmeyeceğim kendinize good bakın.
PARODİLER:
QB_SutQardas
QB_Silboq
QB_QucukBoq
QB_Mide
QB_EqmeqinSurtuqEsi
QB_Beboq
QB_ArsizBela-YeYo
QB_Anusİyi okumalar.
Gerçek bir silah sesi bi patlado bu sefer.
"Silboq annskm noluyo lan!?!!1!??"
"Bilmiyom ameka ne üstüme geliyon?"
"HEPİNİZİ SİKERİM YeYo!
Sılboq BENİM ANNSKM!""Sen qimsin lan ama sokulan qalem."
"qhen sılboqun esqi sevgilisi Arsız. Artıq sizin belanızım. Oç qüçüq boq sılboqa yavşama"
"Sınne be sılık!" Dedüm.
"Arsız, artıq git be kerhane annesi. Sefmiyomm ben seni diom amq anlamıyon mu !? Hem biz qüçüq boqla çıqıyos.!" Dedi
Şaşqınca bir şeqilde baqarqen "Yalan söyleme lan göt" diye çıkıştım.
"Ananızı sikerim." Dedi. Tşqler annem evli bile.
"Durun! Qüççüq boq benlen çıqıo." Dedi Beboq.
"Ayh beni paylaşamıyonusmuuu" diye ego qastım. "Arsız, qaçır beni seni istiyorum açqm." Dedim
"Gay diilim ama ananı sikerim." Dedi.
"Anamı sikenin, anasını sikerim." Diye göt ettim. (Melteeem ve şevvaal cjzhxjssjxnsj)
"Grup yaparız o zaman" dedi.
"Ne meraqlıymışsın beh sqayşın boonboon." (Meltem ve şevval cnzncjsjf)
Sonra birden eqmeqin sürtüq eşi çarpıldı. Ve beboqa tükürük power yaptı. Ve eqmeqin sürtüq eşi çarpıldı ve imana geldi ve qapandı. Sonra "NİYET ETTİM TÜM SÜRTÜQ BOQLARI YOQ ETMEYE" diye bağırdı ve güçlerini etkinlştirdi. Aynı sırada "Güzelliq power saldırısı!!" Diyereq Beboqla ESE (Eqmeqin Sürtük Eşi) arasında güç patlaması oldu ve yanlışlıqla Sılboqu vurdular.
Sılboqun altı kerhane, üstü minare oldu. (Mell c jzhcjssjf)
Sonra sılboqu health january (sağlık ocağı multide var djshdjd)
E getirdiler.Beboq: Qalq artıq ameqe qızı götüm uyuştu.
Sılboq demiş sanane.
Beboq 2000 tlliq ayfonunu takmak için kalp şeysini çıkarttı ve şarjını taqtı. Sılboq baygın.
"Ayyyyhhh yetişin qomşulaarrrrrr" diye bağırdı beboq. Arsız bela içeriye girdi ve "Ne oldu anam!" Dedi.
Beboq demiş sanane.
Arsız demiş ananı sikerim.
Sılboqun baygın oldugunu gören arsız bela durumdan yararlanmaq için sılboqun serumuna ESE den araqladıgı çirqinliq power tozu attı. Ve sılboq çirqin oldu. Hemen beboq güzelliq power yaptı ve Sılboq tekrar güzelleşti.
Qüççüq boq geldi ve ay ne oluyor ayol dedi. Beboq demiş sanane. Qüçüq boq boq saldırısıııııııı diye bağırdı ve ortalık çoqsel qoqmaya başladı. Sonra health january nin müdürü geldi ve hepsine tecavüz etmeye qalqıştı bu yüzden ESE ona iman power saldırısı yaptı.
Müdür dedi Ananı sikerim.
Ese: Olmaz janım annem döveğr
Arsız bela: ANA BACI SİQEN İS KAMİNG
Sonra qüçüq boq şarkı söylemeye başladı ortamı yumuşatmaq için.
"TAVUHQLARI PİŞİRMİŞEĞĞĞĞMMMMMMMMM BOQLARI QANALİZASYONA GÖNDERMİŞEEMM" dedi ve o sırada dilberay geldi. Dilberay demiş amını siqerim şarqımı çalma.
Qüçüq boq: Yeter aq sike sike beqaretim gitti anamada yazıq siqtirin ordan.
Bu bölümü yazarqen multideqi fidyodan esinlendim 22 dkck full versiyonu ama çoqsel tavsiye ediyorummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Qüçüq Boq #Wattys2015
FanficBoqun hayatı Wattyse niye katıldım amk sgqjduakıoqpxdkwşjoşqkdşqkdş