Part 2

96 7 0
                                    


Moram da priznam da me je oslobodio malo vlasnik.Tako da sam sada vec bila spremna i opusteno otisla za VIP sto da uzmem porudzbine. Njih dvojica su pricali na ruskom i smejali se.Da se nije videlo iz aviona da su milioneri reklo bi se da su gosti kao i svaki drugi i isto tako se i ponasaju. Upitala sam sta bi zeleli da naruce. Vlasnik se smeska i izgleda zaista prijatno iako je mator,ne mogu da verujem da samm cule sve one grozne price o njegovom ponasanju.Covek deluje sasim ok.Narucuje malu bocu kisele vode i espreso i govori mi kako on ne doruckuje nikada iako je to bilo totalno suvisno. Nasmesila sam se ali mii je i recenica izletela,nikada nisam umela da kontrolisem jezik

-,,Hm,ne znam ali ja vam sigurno nisam sluzila dorucak-to znam..."-htela am da umrem,zasto sam morala bbilo sta d akazem.Idiot glupi. Ocekivala sam katastrofu zbog mog dugackog jezika.Ali su se oba rusa nasmejala a vlasnik je namignuo.-,,pa.." zastao je na trenutak ,,Sara,jel tako?" upitao je.Klimnula sam glavom....,,Ko zna mozda ces me od sada pa nadalje sluziti,hajde napravicu izuzetak doneces mi kroasan sa vanilom" nastavio je.uredno sam zapisala i zahvalila-,,Spasiba".Moj jezik.grrr znala sam da preterujem,ali moj me jezik nikada nije slusao. Obojica su se iskreno nasmejali a onda sam cula rusa 2 -,,Engleski dorucak i jogurt" zahvalila sam se i okrenula ka stanici,a onda sam cula rusa 2 kako mi dovikuje-,,Sara" ukocila sam se.,,Da?"

-,,Hvala"-rekao je na Srpskom,nasmesila sam se i otisla.

Jana me gleda kao debila i ocigledno joj nije jasno zasto se sada kezim kada sam se tresla pre par minutaa.

-,,jano oni su totalno kul"-,,Oddnecemo im zajedno dorucak,ja jednom a ti drugom" Jana je piljila u mene.

-,,Ok,znaci pocinjemo da se druzimo sa vlasnikom hotela?" obe smo se nasmejale mozda cak i malo glasnije nego sto bi trebalo. Cule smo zvonce kao signal da je hrana gotova i otisli po nju. Prilazile smo stolu sa prelepo dekorisanim tanjirama i picem i smesile se ,,onako" kad kazem ,,onako" to je osmeh koji smo koristile uvek kada bismo da ga upotrebimo kao neku super moc i putem nje dobijemo sta nam treba. Da se razumemo,ovi ljudi bi nam dobro dosli sta god da su. Sluzile smo gospodu kada je Vacci pitao koliko dugo radimo u hotelu,i pustila sam Janu da odgovara ovaj put,a ja sam ciljala ocima u rusa 2 kome sam se divila na neki nacin.Kada se zahvalio povukla sam se i posmatrala krajickom oka obezbedjenje,dovraga ti momci su stvarno imali ozbiljan posao,vadili su telefone izlazili napolje i vracali se,setali po restoranu i pratili apsolutno sve sto se tu desava. Menadzer je i dalje cupkao kao sprican a supervizorka je pokusavala da prati sta se ovde desava iako je to bilo nemoguce zbog paravana.

-,,Pa,mila"- stvori se pored mene Jana i poce da prica. ,,Bila si u pravu,ovi su neki opasni mafijozi ali gospoda,mislim d aoni ne rade apsolutno nista...."-,,i"-dodala je ,,Budi sigurna da znaju ko smo,kada smo dosle ,kad smo dobile papire i kako zivimo ovde.." zanemela sam.

-,,Kako to?"-,,lepo,raspitali se...vec". Rku na srce,ne znam kako sam se osecala,ali prosla me je jeza.

,,Pa dobro ima i sta da cuje...Jel zna da mu rintamo ovde za 4 evra po satu a d aobe imamo fakultetske diplom i govorimo 3 strana jezika" znam,zvucala sam kao mrgud.Ali me je njen odgovor jos vise zapanjio.

,,Da,zna..." odgovorila je.E,sada mi vec nije bilo svejedno kako on to moze da zna i zasto zna.

Nisu trazili vise nista osim onog sto su narucili,caskali su ...prisla sam i pocistila sto.Zahvalili su se,alli je meni bilo neprijatno.mnogo.

Kada su zavrsili obojica su nam prisli pohvalili nas i zahvalili se.Vacci je rekao da mu je izuzetno drago da radimo u njegovom hotelu i da je pocastvovan,zatim su otisli.Jedan od likova iz obezbedjenja je prisao sa belom kovertom u ruci i pruzio Jani,rekao je samo da je to za nas od njegovog gazde. i okrenuo se.Nestali su onako kako su i dosli.


-



ChikiteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora