När jag kom hem så hade Elliot också kommit hem. Han, mamma och pappa satt i soffan och kollade på någon film. jag tog av mig jackan jag hade satt på mig och mina skor och tassade bort till soffan "hej sis, du va borta jätte länge. du va definitivt inte ensam eller hur?" sa Elliot och skrattade för att jag såg helt förälskad ut. "Hej och nej jag va inte ensam, efter du hade gått så kom det fram en kille till mig och undrade om han fick sitta där med mig. Sedan så pratade vi i typ 3 timmar där, sedan gick vi ut på gatan och gick runt och bara pratade och lärde känna varandra. Tiden bokstavligt talat flög iväg.." Sa jag och kollade ner och log jätte stort. "Men åh va bra, för jag fick typ skuldkänslor för att jag hade lämnat dig alldeles själv. Men då va du ju inte själv va bra. Hur såg han ut? Hur gammal är han och viktigast vad heter han?" Jag skrattade åt vad Elliot sa till mig och han skrattade med. " han heter Oscar Enestad, han är 18 år och han är jätte snygg." Jag skrattade medan jag förklarade och han tog mig i armen och ville att vi skulle gå in till mitt runt så att vi inte störde mamma och pappa medan vi pratade. "Låter väldigt trevlig, fick du hans nummer?!" Frågade Elliot jag svarade och log emot han "ja såklart, han fick mitt och jag fick hans. Vi skulle samsa i morgon och se ifall vi Kanske kunde ta en fika till då." Sa jag och tog upp min mobil. Jag öppnade dem och såg att jag hade fått ett sms ifrån han. 'Hej söta du, hoppas att vi kan ta en fika någon gång igen, sov gott❤️' stod det och jag log åt smset "va det han?" Sa Elliot och jag nickade och blundade. "Asså är det möjligt att bli förälskad så här.. Har lixom inte änns känt han i en dag och jag är förälskad i han.." Sa jag och kollade på Elliot förvirrat "såklart det är normalt Sis!" Sa han och skrattade. Jag gav han en kram innan han gick in till sig. Jag la mobilen i sängen och gick in till badrummet och fixade i ordning mig så jag kunde sova. Jag lade mig i sängen och kollade igenom instagram där jag såg att jag hade typ 200+ följförfrågningar.. 'Oj' tänkte jag, jag kollade igenom ven som ville följa först och så såg jag att det stig 'OscarEnestad' jag godkände han och gick in på hans profil. Shit han hade ju jätte många följare.. Well han sa ju att han faktiskt va känd! Så det förklarar ju. Jag gick tillbaka och kolla vilka som ville följa mig, den flesta hade 'foooer' i sitt namn så jag gissar att det är fans. Jag funderade på att göra mitt konto inte privat så jag tog bort det privata och gick ut ifrån instagram och lade den på laddning. Jag kröp ner i sängen och somnade med ett leende på läpparna.
BINABASA MO ANG
Endless Love - O.E & A.C
Teen FictionAmelia Collins, well det är mitt namn, Jag är 17 år. Och mitt namn låter ju inte så särskilt svenskt ut eller hur? men jag lovar att jag har en förklaring på det, min mamma (Madison Collins) är faktiskt från Usa, hon är från Miami för att vara exakt...