Κάθισα μονη με την μόνη παρέα τη μοναξιά και τους τοίχους. Σκεφτόμουν ξανά και ξανά το ίδιο πράμα όπως και πριν. Αμα κάποια μέρα γνωριζα κάποιον άλλον. Ίσως τον αγαπήσω. Ο Χαρρυ ίσως να γίνει ευτυχισμένος κάνοντας παιδιά με την Καμιλα και θα είναι χαρούμενος. Το κινητό μου δονηθηκε, το έβγαλα από το φάκελο μου (ξέρετε εκείνα τα τσαντάκια φακελοι εε αυτά) και το κοίταξα και ήταν από το χαρρυ. Η καρδιά μου σταμάτησε ..Τα τρεμαμενη μου χέρια άνοιξαν γρήγορα το μήνυμα." Νορα ξέρω ότι εισαι διπλα έλα λίγο από εδώ ..Μόνο για λιγο"
Όταν το είδα ήμουν έτοιμη να τσιριξω από χαρά λυπη αγανάκτηση δεν ξέρω τι.
Με ήθελε εκεί ..διαολε ? Για ποιο λόγο .. γιατί τα κάνει όλα αυτά τώρα. Χθες ήταν ξεκάθαρος. Ξέχνα με μου ελεγε και μου ξανά έλεγε ..Τι με ήθελε τώρα να μου το υπενθυμίσει ?
"Νορα έλα σε παρακαλώ. Θέλω λίγο να σε δω ..Μη με αναγκάσεις να έρθω εγώ διπλα ."
Γέλασα με την ειρωνία των μηνυματων ..ούτως συ άλλος αυτά που είχε να πει τα ειπε, δεν υπήρχε τίποτα άλλο να κάνω ή να πω. Συνέχισα να αγνοώ τα μνήματα. Έμεινα λίγο να σταθω στα πόδια μου κλείνοντας το κινητό. Τα χερια μου ακόμα έτρεμαν.
Λίγο μετά πήρα μια ανάσα.Είχα ηρεμήσει λίγο κοίταξα το εαυτό μου στο καθρευτη και φτιάχτηκα βγήκα έξω για να ξεκινήσω για το ιερό .
Το κινητό μου δονηθηκε για ακόμα μια φορά το έβγαλα από το φάκελο και το ειδα.
"Νορα Σ'αγαπαω "
Ηταν το μνήμα που διάβασα πριν κλείσω την πόρτα .. κοίταξα δίπλα μου και η πόρτα η δική του ειχε άνοιξει και με κοιτουσε .
Ένα μικρούλη επειδή είμαι καλή😅 και επειδή ίσως να ψηλό βαριόμουν. Ελπίζω να σας άρεσε. Εχω ακόμα την ερώτηση μου.
Τι πιστευτέ οτι θα γίνει με την Νορα και τον Χαρρυ ;
Πείτε μου τις γνώμες σας και μη ξεχνάτε να ψηφίζεται!
Επίσης δεύτερη επισήμανση : user73388 την οποία επίσης έβλεπα τακτικά στις ειδοποιήσεις μου!! Ολλ δε λοβ!
Y.Γ Ρίξτε μια ματιά και στην ιστορία μου The Hole of Fame!
YOU ARE READING
We Can't *H.S*
FanfictionΗ 16 χρονη Νορα μετακόμιζει στο Λονδίνο μαζί με τη μητερα της και τον αδερφό της. Εκεί γνωρίζει το ωραίο γειτονα ονόματι Harry ο οποίος για κακή της τύχη είναι ενήλικος και με δική του ζωή. Θα καταφέρει η Νορα να γίνει κομμάτι της ζωής του. Θα υπάρχ...