Part 25

2.8K 281 65
                                    

Ανέβηκα πάνω στο σπίτι η πόρτα του χαρρυ ήταν ανοιχτή και αγόρια μπενοεβγαιναν λογικά ετοιμαζονταν για το παρτυ.Πως πέρασαν έτσι οι μερες? είναι κι ολας Παρασκευή και αύριο παντρευεται.Απο ότι φενεται μάλλον δεν με αγαπούσε καν.Ειχαδίκιο δεν νοιαζεται πλέον.Αυριο παντρευται και παρτάρει για αυτό.Γέλασα με την ανάμνηση την ημέρα που μπήκε στο δωμάτιο μου και είπε πως μόνο εμένα αγαπάει.

Ψεύτης...Καλός ψεύτης..ο δικός μου ψεύτης .

Πήρα μια βαθιά ανάσα έβγαλα τα κλειδιά μου και άνοιξα την πόρτα .Είδα τις τρεις γνωστές γυναίκες να κρατούν αρώματα ρούχα κεριά ...και τι είναι αυτό που μυρίζει. ? Πηγα προς το σαλόνι και έπαθα την πλάκα μου. Είχαν ταινίες μάσκες προσώπου και ότι άλλο γυναικείο

Ν- μαμα?

Μ- ναι?

Ν- εσείς μπαρτσελορ δεν θα κενετε?

Μ- τι λες παιδακι μου αυτές είναι αντρικές βλάκιες εμείς θα κάτσουμε να περίποιθούμε τους εαυτούς μας να είμαστε αύριο κούκλες.

Κοίταξα τη μάνα μου με ειρωνικό βλεμα.Για να γίνει η Καμιλα όμορφη θέλει πλαστική όχι μάσκες ομορφιάς σκέφτηκα και γελασα μονη σου νιώθοντας περιφανή φυσικά για την εξυπνάδα μου.

Ν- καλα κάθηστε εσεις και γίνεται όμορφες. Εγώ η όμορφη θα κλείστω στο δωμάτιο

Κ- εσυ δεν θες να κάτσεις μαζί μας?

το στομαχι μου σφιχτήκε από τη στενάχωρημενη φωνή της. Ήθελε όντως να κάτσω μαζί της προσπαθούσε να έρθει ποιο κοντά σε εμενα.Ομως όταν είμαι δίπλα της το μόνο που σκέφτομαι είναι πως την ξεκοιλιαζω

Ν- εε οχι..Συγγνώμη αλλά τέτοια πράματα δεν είναι του γούστου μου.

Χαμογελασα όσο ποιο πολύ μπορούσα και κινήθηκα στο δωμάτιο σου
...

Η ώρα ήταν 2:30 και η μουσική από δίπλα θα μπορούσε να σπάσει τα τζάμια του τετραγώνου. Προσπάθουσα να κοιμηθω όμως τα κεριά από έξω που είχαν γεμίσει όλο το σπίτι και η μουσική δεν με βοηθούσαν και πολυ.Ας μην μιλήσουμε για το σφάξιμο στο στομάχι. Αποφάσισα να παω δίπλα να τους πω να το χαμηλώσουν λίγο. Όταν σηκώθηκα άκουσα το κινητό μου να δονειτε.

"Βγες λίγο έξω
Χαρρυ"

Τα μάτια σου Γουρλωσαν. Η καρφια μου άρχισε να χτυπαει σαν τρελή.Έκλεισε τπ κινητό μου και έκατσα στη θέση μου λιγι για να μπορέσω να ηρεμήσω.

Βγήκα σιγά σιγά από το δωμάτιο μου τσέκαρα ότι δεν με άκουσαν και πηγα προς την πορτα.Οταν την άνοιξα ο χαρρυ ήταν στηριγμένος στο δοκάρι της πόρτας.

ΧΕΛΛΛΟΟΟΟΟΟΥ ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ ΧΡΟΝΙΆ ΠΟΛΛΆ ΧΑΕΟΥΜΕΝΗ ΧΡΥΣΉ ΠΡΩΡΟΧΡΟΝΙΑ με Χενταλλ. Που λέτε ήθελα να βάλω χθες αλλά όπως βλέπετε ο Χάρρυ αποφάσισε πως ήταν καλή στιγμή να μας δίξει το πόσο καλά περνάει μς τη Κένταλλ οπότε πέρασα τη μία ώρα πριν την πρωτοχρονιά κλαίγοντας. Τέλος πάντων υγεία .. ιδού το κεφάλαιο :)

We Can't *H.S*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang