Kai memasuki Vila tersebut lalu melaungkan nama Krystal.Kai:Krystal!!... Krystal Jung turun cepat!!Krystal nak Kai naik ke....Kai meracau
.............-
Krystal yg sedang termenung di tingkat atas terkejut disebabakan laungan Kai yg kuat itu.Krystal yg teragak-agak untuk pergi kerana takut tetap memberanikan dirinya untuk turun ke bawah.
Kai dari tadi asyik meracau memanggil Krystal terus menaiki tangga untuk mencari gadis tersebut.Kebetulan Krystal baru saja hendak turun terpaku disitu melihat keadaan Kai.Kai tersenyum melihat Krystal terus mendapatkan gadis itu.Krystal mengundurkan diri lalu lari menuju ke dalam bilik lalu menguncikan dirinya di dalam bilik tersebut kerana takut melihat keadaan Kai.
Kai mengejar Krystal dalam keadaan mabuk dan menyuruh Krystal membuka pintu.
Kai:Sayang..bukak lah pintu ni...sayang....Krystal...Krystal Jung..
Krystal berasa takut menuju ke penjuru bilik tersebut lalu menangis teresak-esak sambil memeluk lututnya sesekali menutup telinganya kerana takut dengan suara Kai yg macam org gila itu.Kai yg masih berada di luar berang dengan perbuatan Krystal itu terus memanggil Taeyang dan mengarahkannya membuka pintu tersebut kerana hanya Taeyang yg mempunyai kunci semua bilik di dalam vila tersebut kecuali bilik Kai.
Pintu telah terbuka Krystal terkejut dan masih lagi menangis. Kai tersenyum jahat lalu mengarahkan Taeyang supaya keluar tetapi Taeyang teragak-agak untuk keluar kerana Krystal merayu meminta tolong.Kai:Dah kau boleh keluar sekarang.
Krystal:Awak tolong...tolong jangan..tolong saya.
Kai:Aku cakap keluar!!..
Taeyang terus keluar tetapi dalam hatinya timbul rasa simpati terhadap Krystal.Setelah Taeyang keluar daripada bilik tersebut Kai terus menutup pintu lalu menguncinya.
Kai:Kau nak lari mana...ini rumah aku lah and kau milik aku.Menuju kearah Krystal lalu menarik lengan Krystal dan menghempas gadis tersebut di atas katil dengan kasar.
Krystal:Jongin tolong lahh aku taknak kau mabuk ni tolong kesiankan aku.
Kai yg berhati batu itu langsung tidak menghiraukan rayuan Krystal dan meneruskan niatnya.Krystal ingin bangun dari katil tetapi pantas Kai menolak tubuh kecil Krystal terjatuh semula di atas katil.Kai menampar pipi gebu Krystal membuatkan gadis tersebut pengsan. Krystal tidak menyedarkan diri.Sekali lagi tubuh Krystal menjadi mangsa Kai pada malam itu.Kai tertidur sambil memeluk Krystal.
............-
Keesokannya Krystal terjaga dan merasakan badannya sakit sekali.Krystal memandang Kai yg sedang nyenyak tidur disebelahnya tanpa dia sedari air matanya keluar dengan derasnya.Krysral menarik selimut supaya menutupi badannya yg penuh dengan kesan lebam atas perbuatan Kai.Krystal mengutip bajunya yg bersepah di atas lantai lantas menyarungkannya dan keluar dari bilik tersebut lalu menuruni anak tangga satu persatu dengan langkah yg lemah sekali menuju ke ruang tamu vila Kai.
Krystal mengemas ruang tamu Kai kerana bersepah.Selesai mengemas Krystal terus duduk di atas sofa berdekatannya untuk menghilangkan rasa penat sambil berehat Krystal termenung mengenangkan nasibnya yg malang itu dan juga nasibnya yg akan datang.Krystal juga ada terfikir untuk lari daripada vila itu kerna tak sanggup untk jadi tempat pemuas nafsu Kai.Walaupun dia tahu Kai tidak akan senang-senang untk melepaskannya dalam masa yg sama juga Kai telah mengarahkan anak buahnya supaya jangan kasi gadis terlepasp.Krystal tersedar dari angan-angannya kerana deringan loceng vila tersebut.Krystal teragak-agak untuk membuka pintu kerana takut akan dimarahi Kai.Selepas beberapa minit loceng tersebut masih lagi berdering Krystal menuju ke bilik dimana tempat Kai tidur dan mengejutkan Kai.
YOU ARE READING
Sleep With Evil
FanfictionJung Krystal -seorang gadis yg mmpunyai nasib malang kerana telah dijual oleh ayah angkatnya sendiri kepada Kim Jongin untuk mmbayar hutangnya -kisah hitamnya bermula sejak dia mnjadi tempat pemuas nafsu Kai Kim Jongin (Kai) -seorng lelaki yg kacak...