PART 10

3.3K 124 14
                                    


Kai perasan dengan perubahn riak wajah Krystal itu kemudian dia turun dari katil dan berdiri di hadapan Krystal sambil menunjukkan senyuman sinisnya. "Hehh...tahu pon kau takut...kalau aq nak bila2 masa aq bleh buat..."

"Kau siap cepat kita makan kat luar hari ni....kau xyah bnyk tanya. " Kai keluar meninggalkan Krystal yang masih terkedu atas perbuatannya tadi. Sebaik sahaja Krystal sedar apa yang terjadi, dia terus menghempaskan mukanya ke katil. Tidak lama selepas itu air mata mula keluar dari tubir matanya.

" Kenapa kau buat aq macam ni? kenpa kau buat aq macam barang yg kau boleh lakukan apa saja. Aq ada perasaan, I have it Kim Jongin. " Pintu biliknya diketuk dengan kuat dan orang itu adalah Kai.

"Woi!! Cepat lah keluar kau ingat kerja aq ni tunggu kau je ke? "

Krystal bangun dan mengesat air matanya kemudian keluar dari biliknya. Buka sahaja pintu wajah Kai sudah terpampang di hadapanya. Kai meneliti wajah Krystal lama dan dia perasan yang gadis tersebut baru lepas menangis.

" Kenapa kau menangis? " Kai membelek muka Krystal.

"Mana ada saya nangis...dah lah tadi cakap nak keluar cepat la. "

Kai menolak muka Krystal dengan perlahan selepas mendengar kata2 Krystal itu. " Kau dah pandai kan sekarang nak bukak mulut...kau nak keluar sangat kan hahh jom. "

Kai menarik tangan Krystal untuk masuk ke dalam keretanya. "Sakitlah...lepaslahh. "

Semasa berada di dalam kereta muka Kai menunjukkan yang dia sedang marah dan riak wajah itu menakutkan Krystal. Suasana dalam kereta itu sunyi sahaja, sepanjang perjalanan Krystal hanya memandang ke arah tingkap sahaja.

Akhirnya suasana kekok mereka berakhir kerana mereka telah sampai di suatu tempat. Kai sudah turun dari keretanya dan menunggu Krystal pula untuk turun. Krystal merasa bahawa dia kenal tempat itu dan sebab itulah dia mengambil masa yang lama untuk keluar. Dia memberanikan juga dirinya untuk keluar.

Dia melihat ramai orang di situ, dan yang perempuan pula ramai yang memakai pakaian yang tidak senonoh. "Awak nak masuk dlam ni ke? " Krystal menguatkan suaranya kerana tempat itu bingit dengan bunyi muzik yang terlalu kuat.

" Ishh...kau ni dah kenapa? Kau jangan nak buat hal eh, masuk cepat. "

"Tolonglah saya nak balik...please...saya takut. "

Kai menarik tangan Krystal untuk masuk ke dalam club tersebut. Di dalam club itu terdapat ramai orang yang sedang menari seperti orang gila. Krystal mengeratkan pegangan tangannya ke atas Kai kerana dia merasa amat takut.

Sleep With EvilWhere stories live. Discover now