Member Kai terpesona dengan kecantikan Krystal dan membuatkan Krystal tidak selesa dengan pandangan mereka.
Kai:Dah korang dah tengok dia kan so Krystal naik atas.
Kai mengarahkan Krystal supaya beredar dari situ kerana tidak berapa senang dengan membernya yang dari tadi tidak mengalihkan pandangan mereka daripada Krystal.
Luhan:Ehh..jap... jap... kitorang nak thu nama dia..
Kai:Nama dia Jung Krystal dahh..
Baekhyun:Nice name macm tuan punya badan.
Baekhyun mendekati Krystal dan merangkul pinggang ramping gadis tersebut lalu menarik gadis tersebut supaya lebih dekat dengannya.Krystal tersentak lalu menolak Baekhyun supaya dapat melepaskan diri.Melihat sahaja perbuatan Baekhyun,Kai terus menarik Krystal supaya berjauhan dengan Baekhyun.
Kai:Baek...dia tak selesa lahh..
Baekhyun:Cool lahh Kai aq bukan buat ape2 pon kat dia..
Chanyeol: Entah Kai bukannya dia buat ape2 pon lek lahh..
Sehun:So Kai berapa umur dia??
Kai:19.
Sehun:Wow she's very young.
Kai:Stop it Sehun..and Krystal naik.
Sehun:Kau ni aq baru nk try.
Kai:Kau nak makan kaki ke..dah puas makan nasi?
Suho:Alah Kai dia gurau je.. tu pon nak kecoh.
Sehun:Lagipon Krystal ni bukannya girlfriend kau pon..she's just your cousin am I right?..
Sehun menyentuh dagu Krystal membuatkan dia berasa tidak selesa dan terus berundur ke belakang dan terlanggar Tao.Krystal hilang imbangan dan hampir terjatuh lalu Tao dengan pantasnya menyambut Krystal daripada terjatuh.
Kejadian tersebut membuatkan Kai berada bengang dan marah terhadap Krystal.Apabila Krystal melihat wajah Kai yg dari tadi nampak bengang terus melepaskan pegangannya terhadap Tao.
Krystal:Ermmm..En..ermm..Kai boleh saya naik sekarang?
YOU ARE READING
Sleep With Evil
FanficJung Krystal -seorang gadis yg mmpunyai nasib malang kerana telah dijual oleh ayah angkatnya sendiri kepada Kim Jongin untuk mmbayar hutangnya -kisah hitamnya bermula sejak dia mnjadi tempat pemuas nafsu Kai Kim Jongin (Kai) -seorng lelaki yg kacak...