EL <3
Ohh,am vorbit atat de mult despre cum EL m-a schimbat dar abia acum realizez ca voi nici nu aveti habar macar asa in mare cine e..Asa ca m-am gandit ca inainte sa va spun cateva lucruri despre el:
Pai, numele lui este Kevin Walker are 16 ani si locuieste in San Francisco...Mda,ati auzit bine..La peste 600 de kilometri distanta de mine.
Parintii lui au divortat in urma cu ceva timp si din pacate asta nu i-a cazut foarte bine.Acum locuieste cu mama lui insa din cate mi-a povestit se vede destul de des si cu tatal.
Are doar un frate vitreg despre care a ezitat putin sa-mi vorbeasca si nici nu am insistat prea mult asupra subiectului.
Bineinteles ca joca tenis si el si se poate lauda ca este mai bun decat mine.Singurele perioade in care ne vedem sunt la concursuri,care din nefericire in perioada de iarna sunt foarte putine..Tocmai de aceea mai sunt 5 luni luuungi pana cand o sa ne intalnim din nou si o sa clarificam intr-un final toate lucrurile dintre noi..
Momentan stiti suficiente lucruri despre Kevin si veti mai afla pe parcurs ce m-a facut sa ma indragostesc iremediabil de el...caci doar "Ochii care nu se vad se uita" -sau cel putin asta spune toata lumea..Ei bine,in cazul meu asta nu a fost posibil..nu a trecut nici o zi in care sa nu ma gandesc la el,in care sa nu ma inunde toate amintirile.Intradevar poate a trecut prea putin timp si poate ca nici nu vreau sa-l uit,dar in orice caz mai e un lucru pe care ar trebui sa-l stiti despre mine:daca ma atasez de o persoana nu o scot prea repede din suflet...
*Salutareeeeeee,stiu ca acest capitol nu a fost foarte lung sau cine stie ce dar am considerat ca e mai bine sa va spun cateva lucruri si despre baiat ca sa vorbim cu totii aceeasi limba.Sper totusi ca v-a placut si va promit ca de capitolul viitor voi scrie despre cum s-au intalnit si toate cele.Pana atunci va pup dulcee :* <3 *
YOU ARE READING
De-ar dura dragostea...
RomanceAceasta este o poveste de dragoste...sau cel putin asa a inceput... O fata de 14 ani care nu are habar despre dragoste si un baiat de 16 ani,un bad-boy in devenire,a caror destine se intersecteaza.. Ea traieste primii fiori ai dragostei,el ajunge la...