Bu gün neler oldu inanamazsınız. En yakın arkadaşım Burcu bana aşık olduğunu söyledi. Sabahtan beri depresyondayım ve ondan kaçıyorum. Bir kere ben erkeklerden hoşlanıyorum lezbiyen değilim. Bunu ona söyledim ama bana biz Leyla ile Mecnun gibiyiz dedi. Az önce telefonum titredi. Yine mesaj atmış. Arayacağım yazısını görünce hemen telefonu uçak moduna alıp duvara fırlattım çünkü uçak modunda.
Kafamı yastığa gömdüm. Sonra kalkıp aynaya baktım. Sahi kızlar bile benden hoşlanabiliyorsa bu tipimle tavlayamayacağım yiğit yoktur. Bu arada tavlayamayadığım tek Yiğit de sevdiğim çocuk olan Yiğit sanırım. Zaten başka Yiğit tanımıyorum...Adım Sonda Durmaz. Ne kadar da garip bir isim değil mi? Annemler hep bir çocuk istemişler ve son tüp bebek denemelerinde ben olmuşum aksi taktirde vazgeçeceklermiş. Sonuç: Sonda adında bir kız. Tamam adımı seviyorum. Sonuçta benimle çok uyumlu. En az adım kadar sondayım ben de.. Yine de bazen soyadımla uyumlu olsun diye bu ismi verip vermediklerinden şüphelenmiyor değilim.
Bu gün en sendromlusundan bir Pazartesi günüydü... Tatilden sonra okula başladığım ilk gün. Ve sadece en sondaki sıra boştu. Yoklama listesinde adım en sonda. Burcu bana aşık olmasını bekleyeceğim insanlar listesinde en sondaydı.
Yaşadığım şehirde dört mevsim yaşanmaz , hava genelde sıcaktır. Deniz kenarında çok büyümemiş bir liman şehri olan Batikon'da yaşıyorum ben. Akdeniz bölgesinde.
Ve Burcu aslında benim en iyi, yakın ve malesef tek arkadaşımdı. Ben o arkadaş yerine kuzenleriyle takılan kızlardanım daha çok. Burcu yoksa Turşu var. Turşu dediğim bizim Turgut. Kuzenim oluyor kendisi. Kafiyeli olsun diye onu söyledim.İşte öyle hayatını anlatmaya gelmiş bir kızım. Merak falan ediyorsanız serinin devamını okuyarak öğrenebilirsiniz tab2...
-tm
-tşk
-öd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonda Durmaz
Teen FictionSonda Durmaz. İsmi gibi o da klasik bir insan değil. Ailesiyle birlikte klasik bir hayat yaşarken en fazla ne olabilir ki?