-Greed-
Kapının açılma sesiyle hemen soluma döndüm.
Bu... "Wrath..!" diye bağırdım.
Onu uzun zamandır görmemiştim.
Ona özlem ve acı dolu bir şekilde bakarak yanına koştum.
"Özlemişim seni koca adam..." dedim ve gözümden bir damla yaş aktı.
Wrath "Duygu gösterisinin sırası değil ilerlememiz lazım." diyerek beni hafifçe itti.
Açılan başka bir kapının sesiyle herkes sağ tarafımızdaki büyük duvara baktı.
"Hadi...kurtarmamız gereken hayatlar var, kendimizinkiler de dahil..." dedi Drew ve yürümeye başladı. Arkasından hızlı adımlarla Asylum ve Medea takip etti.
"Hadi Envy, Greed, bir el atın da şu ahmağı taşıyalım." dedi Wrath.
O ana kadar sırtındaki Zodiac'ı görmemiştim.
Envy ile birlikte ona yardım ettik ve Zodiac'ı da alıp açılan kapıya doğru ilerledik.
İçeri girdiğimizde kapı sert bir şekilde kapandı ve karşımızda 3 tane stand belirdi. Ancak asıl bizi şok eden şey standların üzerindekilerdi.
"Gorgonlar..."dedi Asylum ve bize döndü. Tam da o sırada yine bir hoparlör sesiyle hepimiz irkildik.
"Merhaba dostlarım, sizi yeni sınavınızla tanıştırmaktan mutluluk duyarım.
Bu odada gördüğünüz gibi 3 tane Gorgon kafası var ve bunlardan bir tanesi sizi gelecek aşamaya taşıyacak. Ancak diğer ikisi bedenlerinizi taşa çevirecek.
Eğer doğru gorgon'un gözüne bakarsanız gözün içindeki mekanizma çalışacak ve kapının içindeki kilitleri açacak.
Ancak, eğer ki yanlış gorgon'un gözüne bakarsanız işte işin eğlenceli kısmı orada başlar. Sizden çok güzel heykeller olacağını düşünüyorum!
Hadi o zaman sınav başlasın..." dedi ve bir kahkaha atarak hoparlörü kapattı.
-Drew-
Medea'ya baktım, o sanki bir şeyler biliyor gibiydi.
Ona yaklaştım ve "Bu sınavı geçmemizi sağlıyacak bir fikrin var mı?" dedim.
"Evet, bir ihtimal".dedi.
Hızlıca gorgon kafalarından birini standdan kopardı ve diğer kafalardan birine gösterdi. İki kafa da bir anda taşa dönüştü.
"Zekiceydi." dedim.
"Sağ ol." dedi ve gözünü diğer gorgon kafasına götürdü.
Gözlerine iki tane ok saplandı ve kapı açıldı.
Bir anda yine o kulakları sağır eden anonslardan biri duyuldu.
"Bu kadar kolay olucağını sanmadınız herhalde! Size öyle kolay bir sınav vericeğimi sanmadınız değil mi?"
dedi ve kahkaha sesi geldi."Bu senin imtihanındı Medea ve kaybettin! Taşlaşmaktansa gözlerini kaybettin...
Aşamayı geçebilirsiniz ve Medea'nın geri verdiğim güçlerini lehinize kullanabilirsiniz.
Ama derseniz ki bu kör cadı bize ayak bağı olur, güçlerine rağmen onu burda ölüme terk edebilirsiniz karar sizin." dedi.
"Onu yanımıza almalıyız." dedi Asylum ve Envy. Diğerleri ise çekimser kaldı.
Ben de "O zaman bizimle gelecek." dedim ve kapıdan geçtik.
Tam o anda hiç görmek istemeyeceğim bir şey gördüm.
Bu o...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Evren
خيال (فانتازيا)Tarihin başından beri çağın üstün formları şekline giren tanrı yiyiciler,günahlar,katiller,güç tutkusuyla yana bir cadı artık okuyabilirsiniz