Presne tak!!Máte tu novú časť Vampire Love.Je mi to strašne ľúto že mi to vždy tak dlho trvá ale už ked som písala PROLOG tak som Vám hovorila že nebudem prispievať každú chvíľu :) Ale dúfam že táto časť sa Vám bude páčiť a stála za to čakanie :)
PS-Ak ste čitatelia mojich poviedok pridajte sa do skupiny na fb kde sa ma môžete pýtať ohladne nových častí :) https://www.facebook.com/groups/527818950612708/
Previous part: "Čo tu robíte?"-povedal niekto ale to si už nepamätám...
-------------------------------------------------------------------------
Zobudila som sa v Justinovom náručí."Uhm...čo sa stalo?"-spýtala som sa a pomaly som sa začala dvíhať."No...ja som ti dezinfikoval tvoju ranu"-začal a ukázal mi na ruku."a potom som ťa chcel odniesť do tvojej izby ale prišla tvoja sestra Kim.Musel som jej vysvetliť kto som lebo ty si odpadla a potom sme išli do tvojej izby a ja som čakal kým sa prebereš."-povedal a usmial sa na mňa."To je od teba milé"-povedala som a stisla jeho ruky."Nejdeme spať?"-spýtala som sa po chvíli.Justin prikývol,dal mi pusu do vlasov a postavil sa."Kam ideš?"-spýtala som sa."Domov,nechcem ťa otravovať a si unavená pospi si"-povedal a milo sa usmial."Ale neostaneš tu pri mne?"-spýtala som sa.Chvílu sme sa na seba pozerali a potom si Justin lahol vedľa mňa.Ja som sa k nemu pritúlila a zaspala som v jeho objatí.
*Pohľad Justina*
Ked som si bol istý že zaspala pomaly som sa postavil a išiel k dverám.Posledný krát som sa pozrel na ňu.Otvoril som dvere a opatrne ich zatvoril.Zišiel som dole po schodoch,obul sa a odišiel z ich domu.Nadýchal som sa čerstvého vzduchu ked som zacítil krv.Tá vôňa mi stúpla do hlavy a musel som tú vôňu nasledovať.Ked som došiel na miesto odkiaľ som cítil tú krv,zistil som,že sa nachádzam na cintoríne a nedaleko leží na Zemi staršia pani.Zrazu sa mi prebudili moje upírie zmysli a ani som si nestihol uvedomiť už som pil z nej krv."Panebože čo to robíte!"-ozval sa hlas za mnou.Rýchlo som sa otočil a uvidel som staršieho muža."Nechajte moju manželku na pokoji!"-skríkol a ja som sa nekontrolovane nahneval a vypil som z neho všetk krv.Ked som už potlačil moje zmysli uvedomil som si že som práve zabil dvoch ľudí.Musím sa veľmi rýchlo stratiť.Ako som povedal tak sa aj stalo.O pár sekúnd som stál pred mojím domom.Pomaly som otvoril dvere a išiel do oývačky napiť sa whiskey.Pokojne som si popíjal whiskey a relaxoval na sedačke ked mnou prešiel ten nepríjemný pocit.Ucítil som ju.Tú ktorú som tak najviac nenávidel zato čo mi spravila."Čo chceš?"-spýtal som sa jej."To sa ani nemôžem prísť pozrieť na môjho milovaného bračeka ako si žije?"-povedal a už sa aj presunula predomňa."Jazzy veľmi dobre vieš že ty nikdy neprídeš len tak.Za tých pár rokov čo si sa vracala domov konkrétne za mnou si nikdy nedoniesla dobré správy.Prečo by to malo byť teraz iné?"-povedal som a zamračil sa."Pretože je teraz všetko iné.Sme dospelý a budeme spolu NAVEKY.Takže si nemysli že sa ma zbavíš."-povedala a každé slovo zdôraznila."Toho sa bojím"-odpovedal som."Ale no tak!Nerob sa že si teraz neužívaš a si osamotený"-povedala a pohladila ma po pleci.Ja som nadvihol jednu obočie a nalial si do pohára dalšiu whiskey."Nerob sa na blbého vieš že hovorím o tej dlhovlasej brunetke s ktorou sa stretávaš.Ako sa to volá?Santana?Sarah?Sa-"-hovorila ale skočil som jej do reči."Volá sa Samantha a neopováž sa jej dotknúť a ani sa k nej nepribližuj.Rozumela si?"-povedal som a každé slovo som zdôraznil aby ma počul."Ale no taaaak braček ved by z nás mohli byť dobré kamarátky."-povedala a falošne sa zasmiala.Chytil som ju za zápestie,postavil sa,presunul nás k stene a pritlačil ju o ňu."Ak jej čo i len vlások na hlave skrivíš zabijem ťa vlastnými rukami"-povedal som a pozeral sa jej do očí."Dobre,dobre!PUSTI MA!"-povedala a ja som ju pustil.Ked nabrala dych snažila sa ma napadnúť zozadu ale ja som bol rýchlejší a uhol sa jej.Ona spadla na zem a zanadávala."Toto na mňa neskúšaj už nemám 19!Som silnejší a vašľí od teba.A to vdaka tebe lebo si ma premenila"-povedal som a zasmial sa.Ona sa nahnevane postavila a presunula sa na sedačku."Vie tvoja malá brunetka aj tvoje malé tajomstvo?"-spýtala sa a naliala si whiskey."Nie a dúfam že sa ho nikdy nedozvie."-povedal som a pozeral sa cez okno.Rozmmýšlal som čo asi tak môže robiť Sam."Braček...ale predsa je tu niečo čo by som ti mala povedať.Jeden menší problém ktorý príde čoskoro...."
YOU ARE READING
Vampire Love
RomanceSamantha sa presťahuje po hroznej udalosti z pokojného Texasu do Atlanty kde bude žiť so svojou sestrou a otcom.Toto mesto však nie je také obyčajné ako by si myslela.Hneď prvý deň v novej škole nájde chlapca do ktorého sa zamiluje ale ona si to zat...