Multimedya Alev
Genç kız önünde dikilen Hamit amcasını dinliyordu. Hamit Bey Aleyna'ya şirket hakkında bilgi veriyordu. Açıkçası genç kız hiç düşünmemişti şirketin başına geçmeyi. İstememişti de zaten. Hep abisinin geçmesini istiyordu. Ama mecburdu. Koskoca Yalçın Holding'in tek varisi oydu. Aleyna birden önündeki kâğıtları iterek "Hiçbir şey anlamıyorum bunlardan" diyerek isyan etti.
**********
Savaş Kutlu için iş maratonu başlamıştı artık. Duygusal Savaş gitmiş yerine çevresine soğuk duvarlarını örmüş bir Savaş gelmişti. Şirkette herkesin canını okuyordu genç adam. Asistanın odaya girmesiyle sıkıcı ve işkolik hayatı başlamıştı Savaş Kutlu için.
"...Yalçın Holding'e başsağlığı için çiçek gönderilecek efendim. Bugün ki programınız bu başka birşey eklemek ister misiniz?" diye sordu asistanı Burcu korkarak çünkü o da biliyordu patronunun sinirini. Genç adam hiç duymamıştı Yalçım Holding'ten birinin vefat ettiğini. "Kim vefat etti?" Burcu şaşırmıştı bu duruma Türkiye'yi sallayan olaydan patronunun haberi yok muydu? "Ceylan - Mustafa Yalçım ve oğulları Burak Yalçın" dedi sesinin az çıkmamasına özen göstererek.
Meraklandı genç adam bu kişiler öldüyse şirketin başına kim geçecekti? "Şirketin başına kim geçecek?" diye sordu içinden geçen soruyu asistanına "Aleyna Yalçın geçecek efendim." dediğinde genç adam şaşırmıştı. Hiç duymamıştı bu ismi.
**********
Hamit Bey karşısında ki kızı babasına benzetiyordu. En yakın dostunun da ilk başta böyle yaptığını hatırlayınca yavaşça tebessüme ile kıza baktı "Babana çok benziyorsun." Kendinden habersiz dudaklarından çıkan cümle ile kızın gözleri doldu. Gerçekten de benziyordu Aleyna'nın hareketleri babasına. Herkes ona aynı şeyi söylüyordu ama bunu bu şekilde duymak gerçekten de ona dokunmuştu. Hemen kendini toparladı işlerine odaklanmaya çalıştı.
Hamit Bey yaptığı hatanın farkına vardı Ama Aleyna'nın sesini çıkarmadığını görünce o da sesini çıkarmadı. Aleyna artık gerçekten de sıkılmıştı Hamit amcasına ayıp da etmek istemiyordu o yüzden "Hamit amca çok sıkıldım sonra devam ederiz." dediğinde Hamit bey genç kızın bu kadar dayandığına şaşırmıştı aslında. "Peki kızım." diyerek odasına yöneldi. Aleyna ise babasının koltuğuna oturup ne yapacağını anlamaya çalıştı**********
Artık başı şişmişti genç adamın. Bir an olsun kafasını kaldırmamıştı dosyalarda. Masasından kalkıp odasında ki koltuğa yöneldi. Tam uzanacakken birden kapı açıldı ve içeri Alev daldı. Alev, Savaş için tek gecelikten başka bir şey değildi. "Ay aşkım seni çok özledim." diyerek ağzını yayarak konuştuğunda Savaş gözlerini devirdi. Genç adamın en nefret ettiği şey insanların yılışık olmasıydı. "Ne aşkımı Alev biz bu konuyu seninle konuşmuştuk!" diye söylendi dişlerinin arasından. "Ama aş- yani Savaş artık birlikte değil miyiz?" diye sorarken gerçekten yılışıklığını gösteriyordu güzel kız. "Hayır değiliz." dedi Savaş gözlerini devirirken. Kız buna aldırmadan "Peki, bu gece gelecek misin?" diye sordu.Alev'e bile bu yüzsüzlük fazlaydı. "Hayır, Alev gelmeyeceğim."
Genç adamın soğuk ve düz sesi tıpkı bir "Git!" çağrısı idiydi. Kadında anlamış olacak ki topularını vura vura odadan ayrıldı. Ne laf anlamaz bir kadındı. Ona birçok kez aralarında duygusal bir şey olmayacağını söylemişti ama kadın anlamak istemiyordu. Genç adam bunu birkaç kez anlatmaya çalışsa da Alev hep duygusal bağ arıyordu. Artık başı gerçekten de ağrıyordu. Koltuğa uzandı ve gözlerini siyah dünyadan rüyalar âlemine kapattı.
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI GÖKYÜZÜ
Teen FictionAşk onları birleştirirse... Birbirinin yaralarını sarabilirler mi?.. Kimsesizliklerini unutturabilirler mi?.. Ve en önemlisi AYNI GÖKYÜZÜ'nü paylaşabilirler mi?.. ** Her aşk mutlu sonla mı biter?... _sevsen_