6. BÖLÜM "Hazırlık"

107 7 1
                                    

MERHABA GÜZEL OKURLARIMIZ UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATAMIYORDUK ÇÜNKÜ BÖLÜMÜ KAYBETTİK🤦‍♀️ KAYBETTİĞİMİZ BÖLÜMÜ TEKRAR YAZDIK . 💁‍♀️
ELİMİZDE ŞUAN HAZIR 15 BÖLÜM HER HAFTA ATMAYA ÇALIŞACAĞIZ
SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİK 💐💐💐

Aleyna'nın Ağzından

Toplantı odasında sadece nefes alışverişleri duyuluyordu. İçerisi gerginlikten ölecekti sanırım, herkesi göz ucu ile inceledim.
Beyza'ya baktığımda yutkunduğunu gördüm. E normal karşılıyorum uzun toplantı masasının  bir tarafında kendi patronları diğer tarafta ise daha tanışmak nasip olmayan 3 beyefendi vardı. Bir dakika sonra Beyza'nın hafif boğazını temizlemesi ve
-"Size ne ikram edeyim?" demesi ile sessizlik bozuldu. Sena erkeklerin bir şey demesine izin vermeden -"Arkadaşlara birer bardak soğuk su getiriver Beyza." dedi ve sırıttı. Tabiî ki bu en doğal hakkıydı çünkü lafı yine tam yerine oturtmuştu. Sevim sessizdi çünkü sakinleşmeye çalışıyordu. Karşınızdakiler ile daha önce tanıştığımızı ilk hatırlayan oydu ve sanırım o gece aklına geldikçe sinirleniyordu. Ben bunları düşünürken Beyza kendini bu gergin ortamdan dışarıya atmıştı bile. Sena'ya döndüm ve sırıttım. İkizler laf sokma işini iyi biliyorlardı. Sena'dan sonra karşımda oturan adama döndüm bunu yaparken yüzümdeki sırıtışı silmiştim, umarım gören olmamıştır ki olduğunu da düşünmüyorum çünkü herkes kendi alemindeydi.

 Konuşmak için boğazımı temizlediğimde dikkatleri üzerime çekmiştim
-"Kimsiniz ve ne için geldiniz?" dediğimde karşımda oturan kişi ukala bir şekilde sırıttı
- " Kim olduğumuzu bilirsiniz ve sizin bizden aldığınız ihale için gelmiştik." dedi ama ben ne dediğini tam olarak anlamamıştım 'Kim olduğumuzu bilirsiniz.' derken? diye düşünürken benim konuşmayacağımı anlayan Sevim
-" Kimsiniz bilmiyoruz ve hangi ihaleden bahsediyorsunuz?" diye tek kaşını kaldırarak sordu. 

Karşımızdaki beylerin kaşları çatılmıştı, sonra birbirleri ile bakıştılar bir süre sonra sırıtarak ayağa kalktılar ellerini bize uzatıp

-"Ben Savaş Kutlu.",
- "Ben Doruk Kaya.",
-"Ben Kuzey Kaya." diyerek sırıttılar tekrar. Sena'nın karşısındaki kişi Doruk, Sevim'in karşısındaki Kuzey, benim karşımdaki ise Savaş'tı. Kızlara işaret verdiğimde bizde ayağa kalktık ve kendimi tanıttık
" Ben Aleyna Yalçın.",
" Ben Sena Demir.",
" Ben Sevim Demir." diyerek ellerini sıktık.
-"Memnun olduk." dediklerinde Sena bize bakarak göz kırptı. Ne demek istediğini anladığında sırıttım. Hepimiz aynı anda tuttuğumuz elleri sıktık, normalde canlarını acıtamazdık ama beklenmedik bir anda olduğu için şuan şaşkınlıkla bize bakıyorlardı.
-" Biz memnun olmadık." diyerek söze başladım,
-" Arabamızı hurdaya çevirdiniz sonuçta." diyerek atağa kalkan Sevim'di. Şimdi ise sıra Sena'daydı. Önce kapıya daha sonra karşısındaki şaşkınlıkla bize bakan adamlara baktı -" Ha bu arada soğuk sularınız geldi, sizden aldığımız ihalenin üzerine bir soğuk su içersiniz." diyerek tek kaşını kaldırdı. Bu tek kaşını kaldırma işini tek yapamayan bendim sanırım. Beyza'ya yaptığım hareket ile Beyza suları bize getirdi hepimiz birer bardak su alıp karşımızdaki 3 -beyefendi- çam yarmasının önlerine koyduk .
- "Afiyet olsun beyler." diyerek odadan çıktık. Sena ihale için kutlama diyordu en büyük kutlamayı yapmıştık sanırım. 

***
Savaş KUTLU hiç küçük düşmemişti ki . Eğer böyle bir duygu olduğunu bilseydi düşmezdi de . Dumura uğramıştı.  Doruk ve Kuzey ' de ondan farksız sayılmazdı . Bu kızlar kelimenin tam anlamı ile cadıydı . Hadi Doruk neyse o her zaman soğuk ve sessizdi ama Kuzey'e ne olmuştu?  Tek kelime etmemişti normalde ağızlarının payını verirdi.  Onu ilk defa böyle görmüştü . Kafasını böyle düşünceleri boşvermek adına sağa sola salladı ve yoluna bakmaya devam etti.  Ne b*ktan bir gündü böyle.  

●○○

- Acaba biraz  acele mi etsek kızlar ? 

Aleyna çok haklıydı çünkü Ali ' nin partisine  hazırlanmaları gerekiyordu. Fakat onlar daha kahvaltı sofrasındaydı  . 

Sena sitemli bakışlarından bir tanesini  Aleyna'ya gönderdi .

- Bir salda rahat rahat tadını çıkara çıkara kahvaltımızı yapalım nasıl olsa kuafördü,  elbiseydi , partiydi aç kalacağız .

- Öyle deme canım ikizim ne olsa Aleyna annemiz bizi doyurur kıyıda köşede .

Sevim ' in bu sözü üzerine salonda bir kahkaha koptu .

Aleyna bir anne edası ile
- Evde karnınızı güzelce doyurun insan içinde anne karnımız açıktı demeyin bakıyım .

Işaret parmagını kızların  yüzüne doğru salladı. 
##

Ali kim?  Merak edeniniz elbet olucaktir. Kısacası  kızların çocukluk arkadaşı.   Ilerleyen zamanlarda daha iyi tanıyacaksınız. 
##

Kızlar nihayet kahvaltılarını yapmış doğum günü partisi için hazırlanmaya kuaföre geçiyorlardı .
Önceden ayarladıkları elbiseleri de yanlarına aldılar. 
••
Hepsi hazırlanmıştı . Saç mesaisi de bol dedikodulu  geçmişti.  Sırada elbiseleri vardı. Ayrı ayrı kabinlere girip elbiselerini giydiler . 
(Multi media)
Önde Aleyna solunda Sena sağında Sevim olacak şekilde çıktılar kabinlerden  . Kuafördekilerin neredeyse hepsinin ağzından beğeni kelimeleri dökülüyordu .

- Çok güzel olmuşsunuz kızlar .  Dedi sabahtan beri saç ve makyajları ile uğraşan Melda abla.  Sırıttı 3 genç kız yanaklarının pembesini saklamak  istercesine .

- Huyumuz kurusun abla .

Sena yine göstermişti kendini . Sevim ise hiç oralı değildi aynada kendisine bakıyordu.  Bunun üzerine Aleyna ve Sena da aynaya döndü  gerçekten güzel olmuşlardı .

Kuafördeki tanıdıkları ile vedalaşıp arabalarına geçtiler .  

Size bu üç kızımız hakkında bir şey söyleyeyim mi?  Sena Sevim ve Aleyna gerçekten hız hastasıydı .

Aynı anda motorları çalıştırıp gaza abandılar. Yarım  saat  içerisinde şehir dışındaki villaya varmışlardı .
Bu 3 melek villanın açılan kapısından girdiler .

Âdeta biri aşkı , diğeri karanlığı , sonuncusu ise huzuru  temsil ediyordu .

Dönenler dönüp tekrar bakıyordu . Salonun ortasına geldiklerinde duraksadılar. Neşe saçan o gözler bir anda ateş topuna dönmüştü . Neden mi ?

Şuan atarlı 3 oğlanımız karşılarındaydı. 

~~~~~~

Seviliyorsunuz 💙🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNI GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin