Haunted Dorm
Part 9
Cast-EXO-K
"Hah!!"Semua terkejut dengan kehilangan Baekhyun.
"Tolong!!tolong!!!!mmm..mmm."Baekhyun berusaha melepaskan dirinya.
"Hihijiji.."Pontianak itu hanya ketawa mengilai melihat usaha Baekhyun melepaskan diri kerana dia anggap ITU lawak.
*flashback*
Semasa ahli yang lain keliru pasal dorang pusing tempat yang sama tu,Baekhyun telah mengikut jalan laen..dia sudah dipukau hingga sampai ke tempat tersebut iaitu tempat seorang perempuan telah dibunuh di bilik itu.
*end flashback*
"Mana Baekhyun ni?"
"Baekhyun hyung"Sehun menangis macamlah Baekhyun dah pergi selama lamanya.
"Semua!diam...jangan panik..apa kata kita telefon ahjussi tu.."Suho selaku leader di situ.
"UK..uk..bo..leh..hyung"Kai pon sama je macm Sehun..menangis.
"Kai..pinjam telefon kejap.."
"Nah"Kai menyerahkan telefon bimbitnya ke pada Suho.
*mendail no. En.Kim*
*tit..tit..*
"Annyeonghaseyo,ahjussi?"
"Annyeong,ahjussi??maksod awak ahjussi Kim?"suara yang berketar ketar itu bercakap.
"Nae,boleh saya bercakap dengan ahjussi?"Suho meneruskan perbualan dengan tenang.
"Mian,ahjussi Sudah lama meninggalkan kami sejak 2 tahun lalu."suara ITU mula menjadi suara menangis.
"Hah?!"Suho terperanjat lalu terduduk di situ.
~bersambung~
Mian kalau tak best