Part 12

115 12 0
                                    

Haunted Dorm
Part 12
Cast-EXO-K
"Kai,amek peti pertolongan tu..sian dongsaeng aku ni...habis bercalar calar,siapa punya kerja lah ni..haihh"Suho mengusap ngusap kepala Baekhyun.
"Nah"Kai menyerahkan peti tersebut kepada Suho.
Sedang Suho mengubati Si Baekkie tu,Yang lain sibuk citer pasal kejadian tadi.
"Korang tak rasa pelik ke dengan tempat ni??"D.O. bertanya.
"Hmm,dari awal aku dah pelik dengan tempat ni..macam tak sedap hati tau.."Chanyeol menjawab.
"Hmm,tapi yang lagi pelik,kenapa kite tak perasan masa Baekhyun hyung dah hilang..tapi tengok ada kat sini dengan badan macam tu...tu yang pelik tu"Sehun bersuara.
"Ehh,korang ni,berbual sampai lupa kawan yang sakit ni,dia ni tak sedar lagi,apa kata kite bergilir gilir jage die?"Suho bercadang.
Semua memaling muka kepada Suho,kemudian memandang satu sama lain dengan menggangguk angguk kepala.
"Ok..boleh"
"Boleh aja"
"Demi Hyung tersayang,dongsaengnya sanggup membuat apa saja deminya..huk..uuu"Sehun mulalah jiwang.
Malam ni,turn si Chanyeol menjaga Baekhyun.
Apa yang akan berlaku kepada mereka pada malam pertama mereka di sini??Nantikan part seterusnya.
~bersambung~
Kalau nak baca ff ni Dari mula,follow wattpad saya,dyoexo_soo

Haunted DormWhere stories live. Discover now