Part 8

114 15 0
                                    

Haunted Dorm
Part 8
Cast-EXO-K
*dalam perjalanan ke kafe *
Baekhyun ternampak sosok seorang lelaki sedang berdiri di salah satu sudut .
"Uh?siapa tu?"Baekhyun berbisik kerana lelaki itu seakan akan roh.
"Biarlah..mungkin imaginasi je"Baekhyun hanya mengendahkan.
"Oii!!tunggu!"Baekhyun mengejar yang lain .
"Eh..kau pergi mana tadi?"Suho menyoal.
"Err..takde apa apa lah hyung"
Sedang mereka bergelak gelak sakan,mereka tak sedar mereka sudah berpusing di tempat yang sama Dari tadi.
"Eh..pelik betul,tadi kan dah lalu sini,lama betul kite berpusing.."Chanyeol pelik lalu menggaru garu kepalanya yang tidak gatal tu.
"Hmm.tula Pasal...dah pukul 9.00 dah ni,perut semua dah lapar..ricecake tadi pon tak dapat menampong kelaparan yg teramat ni"Baekhyun menggosok gosok perutnya.
"Aku rasa tempat ni ada yang x kenalah..ingat tak perempuan yang kita jumpa petang tadi?aku rasa dia macam ada kaitan dekat sini..takutnyaa"Kai menambah..
"Kai yah!jangan pikir bukan bukan bleh x??"Suho menepuk bahu kai.
"Hyung,sakitlah"kai mengadu.
"Kenapa tempat ni macam sunyi je...xde org lain ke yang duduk sini dengan kite?"D.O. bertanya.
"Mengikut maklumat aku,ada seorang je "Suho jawab.
Kemudian,Kai perasan.
"Eh,,mana Baekhyun-ssi??"Kai terjenguk jenguk kepalanya mencari hyungnya.
Apakah yang dah terjadi kepada Baekhyun??
Nantikan.
~bersambung~
Mian kalau x best

Haunted DormWhere stories live. Discover now