Part 13

166 16 2
                                    

Haunted Dorm
Part 13
Cast-EXO-K
Malam pertama Chanyeol & Baekkie.
"Haihh..Baekhyun..Baekhyun..macam mana lah boleh jadi cm gini?"Chanyeol simpati.
Ahli yang lain sedang nyenyak tidur...sian..terpaksa berlapar..nasib baik D.O. ada bawak bekal spaghetti kimchi.
Maklumlah...penat Sgt...
Tiba tiba,Chanyeol terdengar satu suara halus datang dari arah tingkap.
"Chanyeol...Chanyeol.."Suara ITU memanggil namanya.
"Glurp..suara apa ya.."kaki Chanyeol ditarik.
"Ahhh!!!"
Chanyeol yang ketakutan itu kembali duduk di sebelah Baekhyun dengan cepat untuk menjaga keselamatannya.
Papp!!!
"Ahh!!!Aduh!!sakitnyaa"Chanyeol mengerang kesakitan.Kesian..kene tampo dengan hantu.
"Dia boleh main main pula dengan aku"Cakap Chanyeol didalam hati.
Disebabkan dia ketakutan,terkejut,nasib baik lah dia ni ada semangat sikit,kalau tak,tak pasal pasal jadi macam Baekhyun.
Dia memutuskan untuk berbaring di sebelah Baekhyun..akhirnya..dia terridur di sisi Baekhyun.
*esok pagi*
"Korang!!Se..se..malam...aku kene kacau dengan benda tu!"Chanyeol memperlahankan percakapannya
"Hah!!biar betul..malam ni turn d.o. lah hyung!!janganlah cakap..takut!!"D.O. memeluk lengan Kai.(ngada ngada jugak bias aku nih)
"Hei!!Cuba tengok kawan korang tu,dia dah sedar ke?"Suho menunjuk Baekhyun yang sedang terbaring di atas katil.
~bersambung~
Kalau ada wattpad,nak bace ff saya Dari mula,follow saya,dyoexo_soo

Haunted DormWhere stories live. Discover now