part6

63 9 5
                                    

Ντρρρρρρ ! Ξυπνητήρι ! Σχολείο! Νυστάζω !
Είναι 7 και νυστάζω πραγματικά πολυ
Απο την μια δεν θέλω να παω σχολείο απο την άλλη όμως θέλω να παω και να σκάσουν όλοι και όλες !
Λοιποοον σηκώνομαι απο το κρεβάτι και παω να κάνω ενα ντουζ ! Με το που βγαινω , ντύνομαι με τα ρούχα που διάλεξα χθες και κάνω άλλη μια φορά τα μαλλιά μου με την ισιωτικη και αρχιζω να βαφομαι απλα ! Βαζω λιγο make up και λιγη μασκαρα ! Στη συνεχεια εβαλα λιγο μολυβι και για τελος ενα (λιγο) εντονο lip gloss ! Αφου ετοιμαστηκα κατεβηκα τα σκαλια και πηγα στην κουζινα !
-οπα ? Πως και τετοια αλλαγη ?
-καλημερα και σε σενα μαμα !
-καλημερα! Οπα? Πως και τετοια λλαγη?
-αποφασισα να αλλαξω !
-ωραια! Σου παει πολυ αυτο το στυλ!
-να σαι καλα μαμα ! Τεσπα !εχει τπτ για πρωινο ?
-σου εβαλα κορν φλειξ αλλα φαε γρηγορα γιατι σε λιγο θα ρθει το σχολικο!
-α δεν θα παω με το σχολικο σημερα !
-ενταξει αγαπη μου !
Και αφου εφαγα και το πρωινο μου , πηρα την τσαντα μου και εφυγα για το σχολειο!
Σε ολον τον δρομο σκεφτομουν τις αντιδρασεις των συμμαθητων μου και κυριως του χρηστου ! Ουφ Χριστουλι μου ! Εχω αγχωθει τοσο μα τοσο πολυ !

*Στο σχολειο*

Μολις χτυπησε το κουδουνι και μπαινω στην ταξη ....
-καλημερααα
Ακουσα κατι φρασεις τυπου:
-ωχ ελισαβετ?
-καλα τι επαθε αυτη?
-ελισαβετ απο που πηρες την μπλουζα?
-πωπωωω καλο κομματι η κοπελια?
-καινουρια ειναι?

Και πολλα αλλα ! Αλλα δεν εδωσα συμμασια και προχωρησα ! Καθισα στο θρανιο μου και ακουσα τον χρηστο να λεει :
-μα τι μαναρι ειναι αυτο ?
Ενταξει με ξενερωσε τωρα ! Μαναρι ? Μα μαναρι?
Ας με ελεγε τουλαχιστον κουκλι!
-χρηστοο! Η "κολλητουλα" σου ειμαι (που να μην ειμουν!)
-με δουλευεις ετσι μ? Μα εσυ εγινες γκομεναρα !
-θα προτημουσα χιλιες φορες καλυτερα το κολλητουλα!
-καλα οτι πεις !
-πως και αλλαξες ετσι?
-εεεπ παιδια !
Μας διακοπτει η φωνη του καθηγητη!
-μη μιλατε!
-συγγνωμη κυριε ! Του λεμε και οι δυο ταυτοχρονα!
Και τελος παντων αφου περασε η ωρα χτυπαει το κοθδουνι για αλλαγη ! Την κυρια λακα εχουμε και μας ειπαν οτι δεν θα ρθει ουτε σημερα ! Μα καλα αρρωστη ειναι αυτη?
-και λοιπον για πες !
-τι να πω χρηστο?
-πωωως και αυτη η αλλαγη!?
-γιατι τι σε νοιαζει?
-ε με νοιαζει!
-ετσι μου ρθε και ειπα να αλλαξω ! Κακο ειναι?
-οχι ισα ισα ! Πολυ καλο !
Και ηρθε λιγο πιο κοντα μου
-α σημερα ερχεται και ο φιλος μου !
-α ναι ! Σωστα ! Και πως τον λενε ειπαμε ?
-Trevor torgman ! Καναδος !
-α ωραια! Και τι ωρα θα ρθει ?
-σημερα στις 5 ! Ανυπομωνει να σε γνωρισει!
(Να πω την αληθεια και γω !)
-ωραια!
-Λοιπον τι λες να βγουμε για καφε στις 6 να γνωριστητε και να χει προλαβει κι αυτος να τακτοποιησει τα πραγματα του?!
--Τελεια ! Στειλε μου μονο που !
-οκ!
Οι υπολοιπες ωρες περασαν κανονικα ! Μεχρι που ηρθε η ωρα να φυγουμε !
-εε ε ελισαβετ !
-ελα ! Τι εγινε!?
-βασικα ηθελα να σε ρωτησω αν μιλησες με την ιουλια!
-οχι δεν μιλησαμε καθολου γιατι χθες δεν προλαβα και σημερα απο οτι ειδες δεν εχει ερθει ! Κοπανα λογικα!
-χα οπως παντα! Θες να σε συνοδεψω μεχρι το σπιτι σου ?
-οοο μα φυσικα κυριε !
-περαστε υψηλοτατη!
Χαχαχχα και καπως ετσι με αυτα τα λογια φτασαμε σπιτι μου!
-λοιποοον φτασαμε!
-ναι ! Θες να ερθεις μεσα ?
-οχι μωρε να σε αφησω να ετοιμαστεις μεχρι να ρθει και ο τρεβορ!
Και μου εκλεισε το ματι !
-χαχαχ εισαι βλακας ! Μεχρι τις εξι που θα βγουμε εχουμε 3:30 ωρες !
-καλα αφου επιμενεις ! Δεν μπορω να αντισταθω σε μια τοσο ομορφη κυρια !
-Οοο μα τι τζεντλεμαν!
Χαχαχχα βαλα!ε ειδαμε μια τενια ! Δυο ωρες κρατησε αλλα ειχε πολυ πλακα ! Και καπως ετσι η ωρα πηγε 4:30
-ιιι θα ργησω !
-ωχ ναι ! Αντε πηγαινε να παρεις τον τρεβορ απο το αεροδρομιο !
Εφυγε και καθησα να ετοιμαστω !
Δεν ηθελα να κανω μπανιο για να μην χαλσω τα μαλλια μου οποτε αλλαξα ρουχα και εβαλα μια ψηλομεση φουστα μαυρη και μια μακρυμανικη μπλουζα μεχρι την μεση μαυρη με χρυσες λεπτομεριες και τις μαυρες πλατφορμες που πηρα χθες! Φρεσκαρισα λιγο το μακιγιαζ μου και εβαλα μια καταπληκτικη κολωνια (δωρο του μπαμπα !) περασε η ωρα και κατα τις 5:30 εφυγα απο το σπιτι ! Αφου εφτασα στα μικελ (που μου ειχε πει προηγουμενος ο χρηστος οτι θα βρεθουμε ) ειδα τον χρηστο και τον Trevor να καθονται σε ενα τραπεζι στην γωνια και OMG ο Trevor ειναι θεος! Απλα θεος ! Ψηλος με καστανα μαλλια και καστανοπρασινα ματια! Το σωμα του ειναι τελειο και απλα τον ερωτευτηκα ! Πους χρηστος και μαλακιες ? Αυτος ειναι καλυτερος!!!!!!!


Λοιπον αγαπες ελπιζω να σας αρεσε ! Τι πιστευεται πως θα γινει στη συνεχεια? Πιστευεται οτι ολα θα συνεχισουν ετσι οπως φαινονται ή θα γινει τιποτα ακομα πιο ενδιαφερον? Ευχαριστω και που το διαβαζεται ! Και παλι συγγνωμη που δεν ανεβασα χθες κεφαλαιο !

lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora