life

122 13 6
                                    

Παλι σχολειο! Μα γιατί? Ειναι ανάγκη να πηγαίνουμε?
Λοιποοον ειμαι η Ελισαβετ ! Ειμαι 15 χρονων και παω πρωτη λυκειου ! Απ'οτι καταλαβατε μισω το σχολειο οπως οι περισσοτεροι φανταζομαι ! Ειναι ενας κουκλος στο σχολειο μου και παει και αυτος πρωτη λυκειου , ειναι στο αλλο τμημα,
αλλα δεν νομιζω ποτε να γυρισει να με κοιταξει αφου εκτος απο ωραιο σωμα το προσωπο μου ειναι χαλια ! Φοραω σιδερακια απο πολυ μικρη και ολοι λενε πως ειμαι η Patty αφου καθημερινα φτιαχνω δυο πλεξουδες . μονο τα γυαλια μου λειπουν που ισως βαλω κι απ'αυτα .
Ειναι Δευτερα και δεν καταλαβα καν πως περασε το Σαββατοκυριακο ! Πρωτη ωρα γυμναστικη ! Μα γιατι ? Ακομα δεν ανοιξε το ματι μου ! Τεσπα ! Ξυπνησα το πρωι και εκανα ενα ντουζ ! Εφτιαξα τις συνιθισμενες δυο πλεξουδες ενω πρωτα επλυνα τα δοντια μου ! Εβαλα μια πολυ ωραια μπορντο φορμα και μια μαυρη μπλουζα ! Εβαλα τα αθλητικα μου , πηρα την τσαντα μου και βγηκα απο το δωματιο μου !
Η μαμα μου κατω ! Δεν της δινω σημασια και φευγω ! Το σχολικο εξω απ'την πορτα ! Παλι αργησα ! Το σχολειο ειναι κοντα αλλα βαριεμαι να πηγαινω με τα ποδια και με πηγαινει το σχολικο ! Ο οδηγος του ειναι πολυ συμπαθης ! Τον λενε κυριο Γιωργο και εχει δυο κορες ! Φαινεται χαζομπαμπας και οτι χρειαστουν τα παιδια του και η γυναικα του θα ναι εκει πριν καν του μιλησουν ! Ειναι μια πολυ ομορφη οικογενεια και χαιρομαι πολυ γι αυτους !

Φτανουμε στο σχολειο ! Στην εισοδο ειναι ενας καθηγητης μου ο κυριος Κουτσογεωργοπουλος ! Επιθετο κι αυτο ! Τον καλημεριζω και προχωραω ! Κατεβαινω κατι σκαλια και με περιμενει η κολλητη μου η Ιουλια ! Δεν μου αρεσει το ονομα της και γι' αυτο την φωναζω Λια ! Εκεινη με φωναζει Ελίζαμπεθ και οχι Ελισαβετ γιατι δεν της αρεσει ! Να πω την αληθεια ουτε εμενα μου αρεσει αλλα τι να κανουμε ! Ετσι με λενε !

Καθε πρωι με περιμενει στο ιδιο παγκακι διπλα απο μια αλλη εισοδο και εγω παντα την χαιρετω με εναν ιδιο χαρακτηριστικο τροπο !

Ε- καλημερα !
Ι- καλημερα ! Τι κανεις ?
Ε -καλα ! Τι να κανω ?
Ι-χαχα
Ε- διαβασες για το διαγωνισμα ?
Ι- ποιο διαγωνισμα ? Γραφουμε διαγωνισμα ?
Ε- ελα ρε Λια (Ιουλια) ! Με δουλευεις ?
Ι - χαχαχα ναι ! Και συ το χαψες !
Ε- τεσπα ! Τι αλλα ?
Ι- τπτ ! Να σου πω μιλησες με τον Χρηστο ?
Ε- ποιον Χρηστο ? Αυτον που μαρεσει ?
Ι- ε ναι ! Ξερεις πολλους ?
Ε- ε οχι ! αλλαααα
Ι- τι αλλα ? Αφου σ'αρεσει !
Ε- μ'αρεσει αλλα και να του μιλησω θα μου απαντησει ?
Ι-ποτε δεν ξερεις !
Ε-τεσπα

ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ !

με την Λια ειμαστε τοσο διαφορετικες ! Εκεινη ειναι τοσο αποτομη και εξωστρεφης ...ενω εγω ειμαι το ακριβως αντιθετο !

Μπαινουμε στην ταξη και βλεπω τον Χρηστο να καθεται στην θεση μου !
Μα για ποιον λογο ?

Ειναι λιγο μικρο το κεφαλαιο αλλα δεν ξερω αν θα σας αρεσει (οσοι το διαβαζετε !) θελω κομμεντς για να ξερω αν θελετε να το συνεχισω το βιβλιο ! Ελπιζω να σας αρεσει !

lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora