part2

65 9 6
                                    

Ε-γεια..
Χ- γεια τι κανεις?
Ε- καλα (λεω κοκκινισμενη που του μιλαω !)
Χ-η θεση σου ειναι ?
Ε-βασικα ναι αλλα αν θες να κατσεις παω να κατσω αλ.
(Δεν προλαβαινω να τελειωσω την προταση μ και με διακοπτει !)
Χ- ουτε να το σκεφτεσαι ! Τι λες να κατσουμε μαζι ?
Αααααα μου ειπε να κατσουμε μαζι !αααα δεν το πιστευω !
Ε- εε νταξει ο,τι θες !
Χ-ελα κατσε μικρη !
Λεει κι εγω εχω κοκκινισει τοσο οσο ηταν και η μπλουζα που φορουσε ! Κατακκοκινη και απο κατω μια γκρι ωραια φορμα !
Μπαινει μεσα ο κυριος Κουτσογεωργοπουλος ενω κανονικα ειχαμε αρχαια με την κυρια Λαδά , και μας ανακοινωνει ο,τι εχουμε κενο!
-Τελεια ! Λεμε συγχρονισμενα ! Κοιτιομαστε και χαζευω τα υπεροχα θαλασσι του ματια ! Ανετα θα μπορουσα να τον κοιτω για πάντα ! Μα ειναι τοοοοσο ωραιος !
Δεν μιλουσαμε γαι αρκετη ωρα μεχρι που καποια στιγμη σπαω τη σιωπη και τον ρωταω ...
-Αληθεια! Γιατι αλλαξες τμημα ?
-να μωρε οι γονεις μου θεωρουν οτι τα παιδια του διπλανου τμηματος ειναι κακη επιρροη για εμενα !
(Ε και δω που τα λεμε εχουν δικιο ! Εχετε δει τις αγριοφατσες τους ?)
-να σε προστατεψουν απο κακες παρεες θελουν !
-ε ναι το ξερω απλα ορισμενες φορες γινονται τοσο σπαστικοι !
-χμ !
-τεσπα ! Ας αλλαξουμε το θεμα ! Το χρωμα της φορμας σου ειναι το αγαπημενο μου !
Ααααα και το δικο μου αγαπημενο ειναι ! (Μια μπορντο φορμα !)
-ε-ευχαριστω πολυ ! Λεω τοσο χαρουμενη που δεν μπορω να κρυψω το χαμογελο μ !
-παρεα εχεις εδω περα ?
-ε ναι ! Η κολλητη μου ειναι μια κοπελα απο το διπλανο τμημα και τωρα εχω και εσενα ! Ετσι πιστευω ! Εκτος αν δεν θες να ειμαστε φιλοι ! (Μα τι λεω ? Και συνεχιζω !) εεε δεν εννοω αν θες να ειμαστε κατι παραπανω απο φιλοι απλα αν θες να κανουμε παρεα !
Ωχ χριστοιυλι μ γιατι σε εμενα ?
-ενταξει ! Αραξε ! Καταλαβα τι εννοεις ! Και ναι θελω να κανουμε παρεα ! Αν αυτο ρωτας !
(Λεει ειρωνικα αφου εγινα ρεζιλι)συνεχιζει και λεει ..
-φαινεσαι πολυ ενταξη κοριτσι ! Και μου αρεσδουν οι δυο πλεξουδες σου !
-ευχαριστω ! Του σπαντω !
-τρελοκοτσιδου θα σε φωναζω απο εδω και περα! Παει εκλεισε !
-χαχα ενταξει !
-εκτος αν δεν σαρεσει κασι θες να σε φωναζω με το ονομα σου ! Το οποιο ειπαμε ποιο εινσι ?
-ελισαβετ ! Ξερω απαισιο αλλα τι να κανουμε!
-μια χαρα ειναι ! Ετσι λενε και την μητερα μου !
Ααα μα τι ειπα ?? Ειμαι τοσο μα τοσο ηλιθια !
-ιιι συγγνωβμη δεν ηθελα να την προσβαλω !
-σιγα καλε ! Ο καθενας εχει τη γνωμη του και αυτη ειναι η δικη σου !!
Μα τι τελειος χριστουλι μου !
Χτυπαει το κουδουνι (για κακη μου τυχη ) αφου ειχαμε μια ωραια -σχετικα- συζητηση ! Και περιμενουμε τον επομενο καθηγητη ο οποιος ειναι ο κυριος Κωνσταντίνου που μας κανει ιστοιρια !
Πραγματικα το χειροτερο δυορο εβερ ! Μπαινει μεσα και ολοι σηκωνομαστε ορθιοι ! Εκτος απο τον Χρηστο !
κΚων. Παιδι μου δεν σου εμαθαν τροπους συμπεριφορας ?
-μα γιατι κυριε ? Τι εκανα ?
κΚ οταν ενας καθηγητης μπαινει στην ταξη ολοι οι μαθητες σηκωνονται ορθιοι για να τον υποδεχτουν
-ενταξει κυριε με συγγχωρειτε ! Λεει ειρωνικα
κΚ τελος παντων ! Λεει και αφηνει την τσαντα του πανω στην εδρα ! Αρχιζει να εξεταζει ! Απανταω σε μια του ερωτηση κια μεσως με ρωταει ο Χρηστος !
-μα καλα καθεσαι και διαβαζεις ιστορια ?
-ε τι αλλο να κανω ?
-ξερω γω ? Δεν βαριεσαι ?
-οχι ! Απλα θελω να ειμαι ενταξει απεναντι σους καθηγητες !
-καλα οτι πεις ! .... Σπασικλακι !
Με αποκαλεσαι σπασικλακι και στεναχωρηθηκα αφανταστα ! Σε ολο το μαθημα αυτο σκεφτομουν ! Δεν προσεχα καθολου για πρωτη φορα στη ζωη μου , μεχρι που ακουω κατι σαν το κουδουν για το διαλλειμα ! Και ναι ! Τελικα ειναι το κουδουνι ! Ουτε να διακρυνω ειχους δεν μπορω με τις σκεψεις μου ! Δηλαδη ελεος ποσο πολυ με εχει επιρεασει ! Αχ χριστουλι μου τον θελω !
Χ- ε τρελοκοτσιδου χτυπησε !
Αχ με ξαναειπε τρελοκοτσιδου αλλα ακομα σκεφτομαι το σπασικλακι !
-ενταξει ! Το ακουσα ! Του λεω θυμωμενα !
-α να σε ρωτησω ! Προηγουμενος μου ειπες οτι η κολλητη σου ειναι στο αλλο τμημα ! Πως την λενε ?
-Ιουλια ! Γιατι ρωτας?
-ε να γιατι μου αρεσει και θα ηθελα αν μπορεις !να πας να της μιλησεις για μενα , γιατι στην ταξη ουτε που κοιτιωμαστε ! Εκεινη δηλαδη δεν με κοιταει ! Εγω την κοιταω σε ολο το μαθημα !
Και αφου τελειωνει τον μονολογο του παιρνω τον λογο εγω !
-εε-ενταξει ! Θα της μιλησω για σενα !
Αυτα επα και εφυγα τρεχοντας απο την αιθουσα !

lifeWhere stories live. Discover now