Φτανω σπιτι και παω στο δωματειο μου !
Πεφτω στο κρεβατι και σκεφτομαι ...
αααααασα τι ωραιααααα μακαρι να μου στειλει μηνυμα τωρα ποτε και που θα βγουμε! Αλλα ο Χρηστος? Ακομα δεν τον εχω ξεπερασει! Και δεν θα ναι και ευκολο αφου ηταν ο πρωτος μου ερωτας! Οπως και να χει ο Τρεβορ σε 3βδομαδες φευγει!
Απο τις σκεψεις μου με βγαζει η μαμα μου που μπαινει στο δωματειο!
Μ- που εισουν παιδι μου τοση ωρα?
Ε- ρε μαμα αφου δεν σου ειπα οτι θα βγουμε με τον χρηστο και εναν φιλο του?
Μ- α ναι ρε παιδι μου ! Νταξει σορρυ ! Ενα μυαλο εχω και τοσες δουλειες τι θες να θυμαμαι!
Ε- καλα ενταξει μαμα !
Αυτο της απαντησα γτ δεν ειχα ορεξη ! Αν ειχα ομως... θα καναμε ολοκληρο καυγα!-ντιν ντιν-
Μηνυμα απο το κινητο !" Τρεβορ"
Τ- Γειααα !
Σορρυ για την ενοχληση ! Ηλπιζα να κανονισουμε το ραντεβου μας για αυριο!
Ε- εμ ναι ! Τι λες για τις εξι?
Τ-τελεια! Στις εξι στο μικελ!θα περασω να σε παρω απτο σπιτι σου!
Ε-καληνυχτα!
Τ- ονειρα γλυκα!
Ααα τι γλυκοοοος!*την επομενη μερα μετα το σχολειο!*
Πολυ σουξου μουξου ηταν σημερα ο Χρηστος και η Ιουλια!
Λες να εγινε τιποτα? Αχ χριστουλη μου μακαρι να μην εγινε!
Φτανω στο σπιτι μου αφηνω την τσαντα μου στο δωματιο μ και παω για μπανιο ! Αμεσως μετα διαβασα και η ωρα πηγε πεντε!
Εχω μονο μια ωρα να βρω τι θα φορεασω και να φτιαχτω! Επρεπε να τα σκεφτω χθες αυτα! Ααα !
Στεκομαι μπροστα απτην ντουλαπα μου την ανοιγω και λεω δυνατα!
-λοιποοον να δουμε τωρα τι θα βαλω !
Οχι αυτο (πεταω ενα ρουχο στο κρεβατι)
Ουτε αυτοο(πεταω ενα αλλο ρουχο στο κρεβατι!)
Και δεκα λεπτα αργοτερα βρισκω ενα φορεμα μια παλαμη πανω απο το γονατο ! Μαυρο το πανω μερος και λουλουδια (οχι με εντονα χρωματα) απο κατω! Βαζω κατι ωραια μαυρα τακουνια και κανω ωραιες μπουκλες τα μαλλια μου! Βαζω και απαλο κοκκινο κραγιον,μασκαρα και λιγο μολυβι ! Κοιτιεμαι στον καθρευτη και λεω !
-ετοιμη!Ακουω το κουδουνι!
Μ- παιδι μου ηρθε ο Τρεβορ !
Ε- ενταξει μαμα!
Ωχ παω κατω πριν αρχισει να του μιλαει και να του δειχνει φωτογραφιες απο την βαφτιση μου ! Δεν θα ναι και ο πλρωτος που θα το κανει!
Κατεβαινω κατω και για ενα λεπτο κοιτιομαστε σαν να μην υπαρχει αυριο! Σπαει την σιωπη και μου λεει!
Τ- εισαι πανεμορφη!
Κοκκινιζω...
Ε- εε ευχαριστω! Κι εσυ!
Φοραει ενα ξεθωριασμενο τζιν και μια μαυρη μπλουζα! Τοσο απλα ρουχα αλλα του πανε τοσο πολυυυ !
Τ-λοιπον παμε?
Ε-παμε!
Φυγαμε και φτασαμε μικελ!
Μπαινουμε μεσα ενω εχει το δεξι του χερι τυλιγμενο στη μεση μου!
Κανω ενα βημα και βλεπω τον Χρηστο να φιλιεται με την ιουλια!
Σκεφτομαι...
Μα τι ? Ποσο καιρο συμβαινει αυτο? Μαρεσει ακομα πολυ ο Χρηστος!Λοιποοον συγγνωμη που δεν εχω ανεβασει τοοσοο καιρο κεφαλαιο ! Ελπιζω να σας αρεσει η ιστορια μου ! Θα προσπαθησω να ανεβασω καθημερινα κεφαλαιο ή μερα παραμερα παρακαλω πειτε και σε αλλους για την ιστορια! <3
Votes and comments!
Α και κοιταξτε την ιστορια της sweetgirl57 "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ?"
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
YOU ARE READING
life
Randomειναι ενα κοριτσι στην πρωτη λυκειου που ολα στη ζωη του ειναι στραβα !της αρεσει ενα αγορι που δεν της δινει καν σημασια ! ακομα και οι γονεις της ορισμενες φορες της συμπεριφερονται ασχημα ! ακομα δεν ξερει πιο επαγγελμα θελει να ακολουθησει αλλα...