4. Kapitola

67 6 1
                                    

Song - Locked Away - Adam Levine

Callum: (den před schůzkou v kavárně :)

Yay! Právě jsme s klukama dostali čtyřměsíční volno, takže letím zpět do rodného Sydney... Konečně vypadu z New Yorku! Jen si musím domluvit nějaký byt, protože ten svůj jsem prodal - domů jsem skoro nejezdil a když už jsem si ten čas našel, tak jsem se jel podívat domů, na Mali a mamku.

S Lukem jsem jel do hotelu, abych si mohl zabalit věci a odletět. Měl jsem na to všechno asi 5 hodin, než mi letí letadlo. Zapnul jsem si notebook a prolistoval si nabídku bytů. Našel jsem jeden v centru, co je poblíž studia, kdyby bylo potřeba něco zařídit...

Ten byt pronajímá holka...to bude zajímavý. Napsal jsem jí, že bych měl o ten pronájem zájem a šel naházet oblečení do kufrů. Letadlo letí odpoledne a v Sydney budu ráno.

Rozloučil jsem se s klukama a jel jsem na letiště. Potom, co mi odbavili věci, mi zbývalo ještě půl hodiny do odletu, tak jsem si psal s tou holkou a domluvili jsme si schůzku v mojí oblíbený kavárně. Samozřejmě se celá akce "odlet" neobešla bez fanynek.

Mám je rád, ale už toho je na mě trochu moc. Naštěstí mi pomohla ochranka a já jsem se bez dalších problémů dostal do letadla. Huh, teď mě čeká spousta hodin v letadle.

Dnes jsem toho měl celkem dost, takže jsem si sednul na svoje místo, zavřel oči a poslední, co jsem vnímal, bylo vzlétnutí...

......

Probral jsem se asi hodinu před přistáním, bylo asi šest hodin ráno. Vyspal jsem se poměrně dobře, takže jsem si dal do uší sluchátka a zaposlouchal jsem se do ní.

Na letišti na mě čekal řidič, který mě odvezl do hotelu. Do kavárny to bylo asi deset minut.

Unavený jsem nebyl, takže jsem ze sebe šel hned udělat člověka. Po studené sprše jsem se převlékl a šel jsem na snídani. Ani jsem se neobtěžoval s vybalováním věcí. Proč taky? Za několik hodin se budu stěhovat.

Ahoj!
Tady je další díl -> jo, je to nudný, ale musíte si počkat ;) předem se omlouvám za chyby, ale i když to po sobě několikrát čtu, tak je někdy přehlídnu... Nezapomeňte na Votes a Komentáře, budu za ně moc ráda :D
Díky
Vaše Nimfadora

Maybe Broken Hearted [c.h.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat