,,Sóm domá" zakričala som do domu a až potom mi došlo že nikto nieje doma ... Bývam tu sama , zasa osamelosť.....
Chýba mi tu spoločnost ....
Sedela som zasa na osudnej parapete kde sedím skoro každý deň keď sa dá.... Keď sa tak zamýšľam koľko ľudí by chcelo žit môj život mladá, nie chudobná, vlastním nie veľmi mali dom. No len ja sa tu trapim nad životom .No dnes si dam zvyšok dňa pohov.
Postavim sa z parapety a idem do kúpeľne tam si napustim vodu a dala som si tam penu do kupela. Ked bola vaňa plná vody s penou tak som sa povyzliekala a vošla do vaňi. Bola som tam dve hodiny bola by som tam bola aj dlhšie ale už som mrzla v studenej vode. osprchovala som sa a vyšla z kúpeľne s obmotaním uterákom na prsiach . Išla som v izbe a šmykla som sa a niečo ma chytilo a áno bol to on, tie oči, plné peri, prosťe dokonalí. Mala som čo robiť aby som si nehryzla do pery . Bolo medzi nami ticho a on to ticho prerusil ,,Zasa ty" povedal chladne. ,,Prepač ale niesom tu ta ktorá si vojde len tak do cudzieho domu" poveda som a pozrela som mu do oči .,,tak sorry ale tu ma nohy zaniesli a ne zeby si bola tazka alebo ze by sa mi to nepáčilo ale boli ma už ruka"
Povedal a sykol .
,,prepáč" povedala som a spametala sa ihned som odneho vstala. ,,Sorry ake nevieš ma tu na deň ubytovať ? Teda ak to tvojim rodičom nevadí"povedal a nahodil nevinni pohlad.,, rodičov nemám" poviem a zlachka vydychnem ,,tak to mi je ľúto"
Nadýchla som sa a spustila ,, prvé dvere v ľavo mala by tam byť deka " už isiel na odchod ale sihala som ho otazkou ,, a ako sa nám to volaš?"
,,Chris"povedal a dal ruku do gesta na predstavenie ,Simona teší ma " a umelo som sa usmiala,, a ešte sa smiem spýtať prečo si prišiel?" ,,dávaš privela otázok takže dobrú a máš smolu"
Rozmýšľala som nad ním strašne dlho
A nakoniec som zaspala s úsmevom na tvári.Ráno som sa zobudila a na posteli som uvidela sedieť jeho.
Ahojte... prepáčte mi prosím vás chyby skôr gramatické .
A ešte som vám chcela povedať že částy budú vychádzať každý deň mimo víkendu jedine keď nebudem môcť tak vám tu dam ospravedlnenie.
.............................................................No čo myslíte ako to bude medzi Simov a Chrisom? Bude tam láska alebo nenávisť? A áno uvedomujem si aké ohrané meno na wattpede som dala.
Napíšte mi váš názor . Zaujíma ma čo si o tom budete myslieť .Vaša Drzá spisovateľka :)
ESTÁS LEYENDO
Malé To, Drzé To, Moje To
Romance,,Som malá" ,,Si moja malá " ,,Som drzá" ,,Si moje malé drzé dievčatko"