,, čo tu robíš,, povedala som a rukou som si dala vlasy do neajakého tvaru. Niesom dievča ktoré by ráno vyzeralo hrozne ale pred nim neviem neviem.,,sedim ak nevíš" povedal s úškrnom. ,,vážne vieš bez teba by som to nevedela. " povedala som , vstala som a vidla ku skriny ,, tak vidíš som nadmierne dôležitý v tvojom zivote" znova jeho úškrn. zo skrine som si vybrala čierne legíny a k tomu červeno čiernu košeľu a pod nu čierne tielko . No vibrala som aj velke chlapčenské tričko ,bolo mojho byvalého ale mňe sa v ňom dobre spalo a jasne že som mala o pár čísel večšie tepláky zo mňa padali tak som mu podala tricko a tie tepláky on sa len divne pozrel . ,, Važne?" Úškrnul sa a vzal odomna tie veci ja som sa len postavila odo skrine a išla som do sprchy. ,, prepáč ak sa chceš ísť osprchovat tiež tak sprcha je o dve izby vedla tej izby kde si spal." Povedala som a už som za sebou iba zatvorila dvere a zmakla a počula som ako sa tiež zamýkal. Rýchlo som sa osprchovala a obliekla som si tie veci zo skrine a dala som si antiprespirant a voňavku . Vlasy som si zopla do drdolu a umyla som si tvar s nejakým mýdlom, tvar som si opäť oplachla pre tento raz poriadne studenou vodou. Zobrala som si veci co som mala na sebe v noci a odomkla som sa a veci hodila na postel.
Zišla som dole schodmi a začala som rozmýšľať nad raňajkami. Sice ho nepoznám ale urobím praženicu ,len predsa sa pre istotu spýtam či ju má rád . ,, praženica? Može býť?" Doslova som zakričala . V tom som ucitila na mojom pase nečije ruky doplo mi že je to on. ,,može býť ale nemusíš kričať som tu"povedal a dal mi pusu na spánok a pustil sa ma bolo mi toho ľúto bolo to príjemné: ,, pomôžem?" Spýtal sa tento raz neako milo. ,,tak ak sa ti chce tam v poličke sú taniere a poháre vyber mňe a sebe, potom pod tou poličkou je chlebnička( neviem ako sa tá vec kde sa uskladňuje chlieb :DDDDDDDDDD) tam by mali být aj rožky aj chlieb vyber si z nich čo chceš a mne prosím ťa vyber rožok" povedala strašne energiky ale počul ma a aj to povyberal a ja som medzi tým dokončila svoje majstrovské dielo menom praženica. Musela som sa nad tým pousmiať. Dala som si malo na tanier a podala som mu panvicu nech si naberie ako chce . Tiež si dal málo. Niekto klopal na dvere tak som sa zdvihla a išla otvoriť dvere otvorila som dvere a tam bola nečakaná navšteva .
ESTÁS LEYENDO
Malé To, Drzé To, Moje To
Romance,,Som malá" ,,Si moja malá " ,,Som drzá" ,,Si moje malé drzé dievčatko"