Úvod

372 14 1
                                    

Niečo o mojej nudnej osobnosti?

Ták volám sa Simona.

Mám 17 rokov .

Mám nudní nepotrební život.

O rodičov som prišla pred 3rokami.

Bývala som u Tety v Londýne.

Tento rok som sa prestahovala do starého domu mojích rodičov.

Neviem si predstavit mať tu teraz mamu .No zasa neviem si predstavit čo by som robila bez teti Barbori.

Od januára nastupujem do novej školi.
Je to pre mňa nová kapitola života .

Niečo zo vzhaldovej stranky.

Mám blondaté vlasky skoro po zadok a nebola by som to ja keby som ai a nimi niečo nespravila tak končeky vlasov majú farbu neakej fialovej.

Moje oči su hnedé.

Moja tvar sa neobišla bez aspoň nejakého menšieho počtu jebáčikou.

Na bývalwj škole som sa neobišla bez poznamok a uzážok ako ,,Blondatá hlavička.. Unicorn ...fialovy trpaslik" a podobne a ja som im na to len odpovedala inimi uražkami ako napriklad ,, obor.. Zliezol si zo zasadenich fazuliek.. "Ale jasné bolo ich viac.

Moje zaujmi .

Maľovanie depresívnych obrázkov.

Počúvanie hudby

Behanie

Fitness

A skate ..

A skoro som zabudla graffiti..

Ale behanie v zime ked ze sneh je blbe a tak islo aj skateboard a k ním zaradim aj grafitty keďže na zasnezene povrchy sa tachsie grafituje.

Ako som aa vám už predstavila tak ste si mohli všimnut niesom klasická namyslená pipka ale neda sa povedať že som klesla na úroveň šprtky alebo chlapca to nie ale mám sovoj vlastní štýl. Roztrahanich novahic mam vyše halvy a nemam nič na zimu no čo ked si nájdem nejakú falošnú " kamošku" tak možno ze pojdeme do nákupaku na nejaké rifle .

Keď som sa konečne prebrala že už hodinu sedím na parapete a pohlad naskytujem na pekného chlapca .
"Tak a dost" povedala som si v duchu a konečne som sa postavila .Keďže som sedela na parapete hodinu tak mi cekom zdreveneli nohy a aj ruky tak som sa ponatahovala a rozhodla som sa ísť si zabehať pokiaľ nieje ešte sneh. Obliekla som si legini, mikinu následne na to bundu. No kedze som nejaké veci pri sťahovaní stratila a medzi nimi boli aj moje športové topánky. Hm tak smola buď to schytajú čierne alebo biele vansi alebo riflove konversi. Hmm tak asi tie čierne vansi . keď som si obula topanky tak som zamkla doma začala som behať k obchodu. Pred obchodom som si vybrala slucadla z uši a pomali som kračala k dverám . A už som pocitila iba tvrdi náraz do niekoho tela a potom na zem ,,Aúú"sykla som keď som sa pozrela do koho alebo do čoho som narazila. ,,Dávaj pozor" ozval sa chladný hlas. A ja som sa pozrela do najkrajších oči na svete.

Malé To, Drzé To, Moje ToTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang